Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 4824
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:48

Ervaringen bax-shop

Bericht door Green Goblin »

BassAgent schreef:JWen eraan, als je graag zo formeel antwoord wil moet je niet met muzikanten gaan praten.
En als ze bij een winkel (Tonika bijvoorbeeld...) in een advertentie vragen om een professionele verkoper ipv een standaardmuzikant, is de wereld te klein...
Ibanez SR370EF - Motion B-05 - Schecter Diamond-J - Squier Contemporary Active Jazz - Westone "The Rail" - Yamaha BB414 OM
8e BGF-meeting NOORD - Groningen - 5 november 2017
BGF gewichtenlijst
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Ervaringen bax-shop

Bericht door BassAgent »

Maar dat is een totaal andere discussie. Een professioneel verkoper kan wat mij betreft ook best een beetje losjes communiceren, sterker nog: als ik een "geachte heer" terugkrijg krijg ik er meteen al een beetje kriebels van. Het antwoord dat Ruud kreeg is wat informeel maar wel correct en compleet wat mij betreft. Alsof een muzikant niet zou kunnen communiceren en een verkoper wel :roll:
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6227
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Ervaringen bax-shop

Bericht door AmericanIdiot »

Volgens mij werd geen antwoord verwacht in de trend van 'geachte heer' maar SpcMnk ergert zich aan het feit dat er eigenlijk geen antwoord wordt gegeven en daarin ben ik het met hem eens. Die gozert had ook kunnen antwoorden: "ik weet het niet maar vraag het voor je na en kom erop terug". Als zo'n zwets-antwoord volgens BA de norm van communiceren van de jeugd is houd ik mijn hart vast...de wereld is kapot :worship: .

Blij zijn dat je antwoord hebt gehad?? Een bedrijf mag blij zijn dat iemand klant bij hen wil zijn, zo werkt het in de wereld.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Spijker op zijn kop :stupid:
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Ervaringen bax-shop

Bericht door BassAgent »

AmericanIdiot schreef:Volgens mij werd geen antwoord verwacht in de trend van 'geachte heer' maar SpcMnk ergert zich aan het feit dat er eigenlijk geen antwoord wordt gegeven en daarin ben ik het met hem eens. Die gozert had ook kunnen antwoorden: "ik weet het niet maar vraag het voor je na en kom erop terug". Als zo'n zwets-antwoord volgens BA de norm van communiceren van de jeugd is houd ik mijn hart vast...de wereld is kapot :worship: .

Blij zijn dat je antwoord hebt gehad?? Een bedrijf mag blij zijn dat iemand klant bij hen wil zijn, zo werkt het in de wereld.
Dan heb je duidelijk niet begrepen wat ik zei, maar blijkbaar heb ik ook een zwetsmanier om te communiceren dus ga geen moeite doen om het verder uit te leggen.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6227
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Ervaringen bax-shop

Bericht door AmericanIdiot »

:?: Whatever...
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Nu voor slechts € 7986,- een Neutrik Silent Jack
:mrgreen:

Ook bij bax gaat het wel eens mis met de prijskaartjes, gebeurd de beste. Helaas voor ons is dit de verkeerde kant op.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Madame Clapotis
Berichten: 1794
Lid geworden op: 30 aug 2007, 22:06

Ervaringen bax-shop

Bericht door Madame Clapotis »

:roll: 't Is wel inclusief BTW...
GEZ: CIOKS SOL | Source Audio Aftershock | Beyerdynamic DT770Pro 80Ohm
TK: Disaster Area DMC-8D g2 MIDI-controller

Mme Clapotis
Gebruikersavatar
Madame Clapotis
Berichten: 1794
Lid geworden op: 30 aug 2007, 22:06

Ervaringen bax-shop

Bericht door Madame Clapotis »

Onlangs wel een SA Hub gekocht die de maanden voor én de weken/maanden na mijn aankoop quasi dubbel zo duur stond als dat ik 'm kocht... :dance:
GEZ: CIOKS SOL | Source Audio Aftershock | Beyerdynamic DT770Pro 80Ohm
TK: Disaster Area DMC-8D g2 MIDI-controller

Mme Clapotis
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

DE BEZORGSTATUS:

JE BESTELLING IS AANGEKOMEN IN ONS SORTEERCENTRUM, MAAR ER IS IETS MIS GEGAAN MET DE VERWERKING. ZODRA WE MEER INFORMATIE OVER JE BESTELLING HEBBEN, WORDT DIT GETOOND OP DEZE PAGINA.
Deze heb ik nog niet gezien de afgelopen 6 keer dat mijn pakket onderweg zou zijn. De andere keren was de melding telkens dat het pakket niet kon worden afgeleverd, terwijl ik toch echt gewoon thuis was en er niks mis is met mijn deurbel.

Ik had maandag al een keer gebeld en ik had geen zin om weer een kwartier in de wacht te staan, dus heb ze een mail gestuurd wat het probleem is. Geen reactie.

Bax laat qua bezorging tegenwoordig echt enorme steken vallen.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Met DHL (had niks met Bax te maken overigens) heb ik al een paar keer mee gemaakt dat ze zogenaamd niet konden leveren terwijl ik de hele dag thuis was. Kon ik ik steeds het pakket op gaan halen aan de andere kant van Rotterdam.
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Ervaringen bax-shop

Bericht door PMJ »

Erelid schreef:Met DHL (had niks met Bax te maken overigens) heb ik al een paar keer mee gemaakt dat ze zogenaamd niet konden leveren terwijl ik de hele dag thuis was. Kon ik ik steeds het pakket op gaan halen aan de andere kant van Rotterdam.
Van een paar mensen heb ik al gehoord dat ze rustig laat in de avond nog aan komen, zou ik echt niet op zitten wachten. Als ik iets bestel laat ik het trouwens sowieso bij een ophaalpunt afleveren, dan hoef ik de buren niet weer lastig te vallen :wink:.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Ik heb al 2x mee gemaakt dat ik de hele dag in de woonkamer was, waar ook de deurbel hangt en dat er ineens een briefje in de bus lag waarop stond dat ik mijn pakje op kon halen bij DHL; 20 minuten heen en 20 minuten terug met de auto..

Maar af laten leveren bij een ophaalpunt in de buurt is inderdaad een goede optie.
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19301
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Ervaringen bax-shop

Bericht door Sanders »

Tsja, dat is DHL, maar al een geluk dat jullie het in het depot kunnen gaan halen, het kan erger, VEEL erger.

Afbeelding

Afbeelding
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

PMJ schreef:
Erelid schreef:Met DHL (had niks met Bax te maken overigens) heb ik al een paar keer mee gemaakt dat ze zogenaamd niet konden leveren terwijl ik de hele dag thuis was. Kon ik ik steeds het pakket op gaan halen aan de andere kant van Rotterdam.
Van een paar mensen heb ik al gehoord dat ze rustig laat in de avond nog aan komen, zou ik echt niet op zitten wachten. Als ik iets bestel laat ik het trouwens sowieso bij een ophaalpunt afleveren, dan hoef ik de buren niet weer lastig te vallen :wink:.
Bij ons in de straat doen we niet anders dan elkaars pakjes aannemen, handig en wel zo gezellig!
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Plaats reactie