Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door PMJ »

Slashhead schreef:Als bedrijf ben je natuurlijk altijd duurder dan een particulier. Service, garantie en overige verkoopkosten. Daar is niks mis mee om een prijs voor te vragen en om voor te betalen als je dergelijke diensten belangrijk vindt. Maar.. hij vraagt soms wel tot 2x de marktwaarde. Dus ergens gaat er wat fout volgens mij. Hij zou zelf zijn inkoop moeten doen op 50 tot 65% van de marktwaarde. Dan zou dit namelijk niet nodig hoeven zijn.
Kijk zo'n gozer die twee Dimension dumpt voor 1500 euro op marktplaats doet dat omdat ie er niet van hoeft te leven... :mrgreen: hij was ze gewoon zat en speelde er nooit op.
Service en garantie. Als ik het goed begrijp zijn dat niet de belangrijkste pijlers van die zaak...
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Erelid »

Als je de recensies op zijn eigen website leest dan is het de fijnste gitaarwinkel van Nederland :facepalm:
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door basloze fret »

Erelid schreef:Als je de recensies op zijn eigen website leest dan is het de fijnste gitaarwinkel van Nederland :facepalm:
Tsja, je kan altijd wat familieleden en vrienden een recensie laten schrijven natuurlijk. Ik vertrouw bij geen enkele verkoopsite de recensies.

Wat ik gewoon niet begrijp is dat die man zelf niet in de gaten heeft wat voor absurde prijzen hij vaak vraagt. Daardoor kun die zaak niet serieus nemen en dat wekt negatieve aandacht op forums in de hand. Of er moet een strategie achter zitten die mijn pet te boven gaat. Of hij vindt af en toe mensen die er in trappen.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Erelid »

Ik denk dat laatste..
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door tjoepatjoep »

Zou het een reïncarnatie van Wim uit A of Z-S zijn?
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 784
Lid geworden op: 20 jan 2009, 16:28

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Heinz »

Prachtige Yamaha BB3000AF voor weinig! :jaaaaa:
The eyes in the room are all lookin' at the star, but the butts are all shakin' to the bass guitar...

Band: SoulMachine | Youtube channel: Bassguitarvideo
Gebruikersavatar
Basvarken
Berichten: 7385
Lid geworden op: 01 dec 2005, 22:49

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Basvarken »

basloze fret schreef:
Erelid schreef:Als je de recensies op zijn eigen website leest dan is het de fijnste gitaarwinkel van Nederland :facepalm:
Tsja, je kan altijd wat familieleden en vrienden een recensie laten schrijven natuurlijk. Ik vertrouw bij geen enkele verkoopsite de recensies.

Wat ik gewoon niet begrijp is dat die man zelf niet in de gaten heeft wat voor absurde prijzen hij vaak vraagt. Daardoor kun die zaak niet serieus nemen en dat wekt negatieve aandacht op forums in de hand. Of er moet een strategie achter zitten die mijn pet te boven gaat. Of hij vindt af en toe mensen die er in trappen.
Op gitaarnetforum wordt ie in ieder geval flink gefileerd.

https://www.gitaarnet.nl/forum/showthrea ... &p=3275859
Proost!

The Gibson Bass Book bestellen?
https://www.thegibsonbassbook.com
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 2175
Lid geworden op: 03 aug 2004, 22:59

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Goose »

Ik snap niks van die kerel. Een hoop gitaren absurd hoog in de prijs. En aan de andere kant heeft hij een basversterker met 4x10 en 1x15 speaker voor nog geen €500 staan op MP. Mooie prijs. Nogmaals ik snap niks van die kerel. Maar ik zou echt niet die set kopen, gewoon omdat ik hem niks gun.
-Fender Vintera P
-Gretsch G5442BDC
-Randall RB500
-Dynacord Exquisit
-Eden 212
-Peavey 115 (Eminence Kappa Pro 15)
-en teveel effect pedalen....
Gebruikersavatar
Drakeskullnl
Berichten: 343
Lid geworden op: 25 jun 2014, 15:51

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Drakeskullnl »

Heb voor de gein dat gieterforum draadje doorgespit.
Was niet zo geinig. Vooral de afloop niet.
Maar goed voordat dit een kopie van t marktplaats ethiek topic wordt (want ik neem aan dat we t eens kunnen wezen dat 1) serie nummers zijn belangrijk. 2) Verkopers zouden onderhand wel moeten weten wat ze verkopen. 3) die knakker van die boerderij is zoiezo niet goed met die prijzen)...

On topic!

Even bij de oosterburen snuffelen. Paar opvallende planken.

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 82-74-3444

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 68-74-3156

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 80-74-9486


Een notitie bij die dano 59: t is dat ik zelf een 63ri heb en daar heel tevreden over ben, anders had ik al in de wagen gezeten als zijnde iemand die stiekem de baslijntes van NOFX toch best kick vindt af en toe.
Martin
============------============
Raggen met hart en ziel.
Owjeej
Berichten: 403
Lid geworden op: 20 okt 2006, 18:47

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Owjeej »

Drakeskullnl schreef:Heb voor de gein dat gieterforum draadje doorgespit.
Was niet zo geinig. Vooral de afloop niet.
Maar goed voordat dit een kopie van t marktplaats ethiek topic wordt (want ik neem aan dat we t eens kunnen wezen dat 1) serie nummers zijn belangrijk. 2) Verkopers zouden onderhand wel moeten weten wat ze verkopen. 3) die knakker van die boerderij is zoiezo niet goed met die prijzen)...

On topic!

Even bij de oosterburen snuffelen. Paar opvallende planken.

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 82-74-3444

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 68-74-3156

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 80-74-9486


Een notitie bij die dano 59: t is dat ik zelf een 63ri heb en daar heel tevreden over ben, anders had ik al in de wagen gezeten als zijnde iemand die stiekem de baslijntes van NOFX toch best kick vindt af en toe.
De topicstarter op gitaarnet.nl heeft daar uiteindelijk wel het boetekleed aangetrokken en zich gedistantieerd van alle slechte reclame die hij daar heeft gemaakt. De (hoofd)zaak van de thread is naar zijn mening keurig opgelost...

Maar alsnog vraagt de beste man natuurlijk waanzinnige prijzen.
Fender Custom Shop Limited Edition NOS '62 Precision Bass
Fender American Vintage Reissue ‘63 Precision Bass
Fender MIJ Jazz Bass
Ibanez SRSC805
Dean Playmate, my first love.
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 2175
Lid geworden op: 03 aug 2004, 22:59

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Goose »

Maar de beste man heeft wel weer dezelfde gitaar tekoop gezet onder dezelfde valse voorwendselen. Er is zelfs iemand geweest die naar die dingen heeft gevraagd en hij verkocht weer dezelfde leugens. Dus als hij het de eerste keer niet wist dan wist hij het wel na het terug nemen van de gitaar. Hij gaat weer op dezelfde manier door en te werk. Wat mij betreft is hij gewoon niet te vertrouwen.
-Fender Vintera P
-Gretsch G5442BDC
-Randall RB500
-Dynacord Exquisit
-Eden 212
-Peavey 115 (Eminence Kappa Pro 15)
-en teveel effect pedalen....
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10780
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

De beste man is gewoon een keiharde oplichter.
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door viersnaar »

Uhm... praten we elkaar niet een beetje na zonder te weten wat er echt aan de hand is?
Hebben jullie het héle topic doorgelezen op het gitaarforum? Heeft de man zichzelf kunnen verdedigen?
Dat iemand absurde prijzen vraagt is misschien een beetje vreemd, misschien niet helemaal ethisch verantwoord, maar behalve die hoge prijzen heb ik nog niets gelezen wat mij laat zeggen dat het een ' oplichter' is. Ik vraag me toch een beetje af waar jullie allemaal die wijsheid vandaan halen?
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19301
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Sanders »

Ben er zelf al eens langsgeweest, zeer onaangenaam persoon in de omgang vanaf je ook maar de minste hint van twijfel aan de dag legt.
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 2175
Lid geworden op: 03 aug 2004, 22:59

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Goose »

@viersnaar:
Ja ik heb het hele verhaal gelezen, en jij kennelijk niet. Anders was je er wel achter gekomen dat de man een oplichter is.
Het heeft een Fender strat olympic white uit een bepaald jaar verkocht als zijnde zeldzaam en als 1 van 150 ooit gemaakte. De koper is er achter gekomen dat dit allemaal niet klopte. Een refin en de electronica klopte niet met de specs die de gitaar zou moeten hebben. Hij was zo goed als niet bereikbaar en/fo niet bereid om hierover te onderhandelen. De kopen had 2 andere gitaren erbij ingeruild. Op het moment van contact over de problemen waren heeeel toevallig binnen een kwartier de 2 gitaren verkocht.... Dus kon de koop niet makkelijk terug gedraait worden. Na veel 5en en 6en zijn ze eindelijk tot een oplossing gekomen.
Tot hier aan toe zou je kunnen zeggen dat de beste man te weinig kennis heeft en zich heeft laten beduvelen en niet beter wist dat het idd een echte OW waar er maar ooit 150 van gemaakt zijn.
MAAR......iemand van het forum heeft hem benaderd nadat hij de gitaar weer tekoop had gezet met de zelfde omschrijving......Original OW enz enz enz.
Op de vraag of dit allemaal klopte heeft hij geantwoordt dat de Fender helemaal origineel was en helemaal echt en 1 uit 150. Dus, oplichter, hij wist beter.
Of kan je er nog een twist aan draaien Viersnaar?
-Fender Vintera P
-Gretsch G5442BDC
-Randall RB500
-Dynacord Exquisit
-Eden 212
-Peavey 115 (Eminence Kappa Pro 15)
-en teveel effect pedalen....
Plaats reactie