Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Dommel'd
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 feb 2009, 21:15

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Dommel'd »

Ik heb nog nooit problemen gehad met de leveringen vN bax, en ik heb er toch al echt veel besteld..

Enige puntje is dat ik laatst er een gitaar heb gekocht weliswaar een demo die heel slecht onderhouden was, wit stond op de toets van het uitdrogen en het ding was echt afgesteld en echt smerig... Na commentaar geen korting gehad en toch maar meegenomen omdat hij was erg goed was... Naderhand een beetje spijt van aangezien het een Brandin Jan Akkerman personal betrof een een oude kennis van me daar dus blijkt te werken, heb hem dus ook naar de bouwer zelf gebracht en die heeft gelukkig hem kosteloos nagekeken en hebben me ook ingelicht dat ze gestopt zijn met leveren aan bax vanwege dit soort taferelen
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

Heb net even m'n hart gelucht over DHL bij Bax, want alweer doet DHL halfbakken werk.
Hi there @ Bax,
Ik hoop dat jullie heel snel gaan wisselen van bezorgdienst, heb de laatste tijd alleen maar problemen met bestellingen die via DHL komen, zoals vandaag weer, via online tracking beweren dat ik niet thuis ben (wat ik wel was) maar geen briefje in de brievenbus dat ze zijn langs geweest! hier klopt iets niet!
Gaat om ordernummer: 4606***

Ik heb contact gehad met de DHL klantenservice, 1000 keer sorry... ja het adres dat de verzender heeft opgegeven is goed, wat naar... maar kan Maandag pas opnieuw bezorgd worden - we gaan het meemaken!

Ik bestel in ieder geval niets meer bij jullie zolang DHL blijft bezorgen. Ik wil mijn speeltje(s) gewoon op de beloofde tijd ontvangen! Heb het helemaal gehad met DHL.

Groeten, ****.
Benieuwd of, en hoe, ze gaan reageren.
Dit was voorlopig wel echt de laatste bestelling daar zolang ze met DHL blijven doorgaan, ik kom online toch wel aan mijn spullen.
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door berth »

Voor mij is dhl ook wel een reden om niet te bestellen. Ik kan dat spul alleen ophalen bij een toko die na werktijd opengaat en voor mijn einde werktijd al sluit. Bij de buren opleveren mag je maar 1 buur opgeven wat ik erg onhandig vind. In principe vertrouw ik het hele blok huizen hier, maar heb geen idee wat de werktijden van iedereeen zijn en ga mensen ook niet thuis laten blijven voor mijn spullen.
Gebruikersavatar
zomnius
Berichten: 1714
Lid geworden op: 21 mei 2007, 19:34

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door zomnius »

die dhl bezorger bij jou had gewoon geen zin en faked zijn werk administratie. (en kennelijk wel vaker)
Jouw bas lijkt best wel op een......
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Hagen »

zomnius schreef: 20 aug 2017, 00:05 die dhl bezorger bij jou had gewoon geen zin en faked zijn werk administratie. (en kennelijk wel vaker)
Die bezorger heeft een te hoog bezorgtarget. Dan krijg je dit.
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

Hagen schreef: 20 aug 2017, 02:17 Die bezorger heeft een te hoog bezorgtarget. Dan krijg je dit.
Mee eens... maar... [respectloos-mode] hij heeft toch maar mijn pakket te bezorgen. [/respectloos-mode]
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Ik had recent ook een euvel met DHL waarbij hun tracking site in de soep draaide. Ik dacht namelijk zelf per ongeluk dat Bax met PostNL leverde, dus had ik per email een bestelling geplaatst en er bijgezet dat het naar een PostNL afhaalpunt moest. Bax stuurde het toen doodleuk op naar het adres van dat pakketpunt waar een pakje van DHL op mijn naam natuurlijk niet wordt aangenomen. Kortom, DHL kreeg kortsluiting in het brein en deed niks meer, net als mijn trackgegevens op hun website. Een belletje naar Bax loste alles op. Ze hebben gewoon een nieuwe bestelling aangemaakt, alles opnieuw in een doos gedaan en naar mij gestuurd. DHL gingen zij zelf wel achteraan.

Dat noem ik dan weer klasse service.
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door berth »

Misschien wel een idee om een dhl naar postnl naar je eigen huis doorsluis service te starten. ;-)
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Wat aanvullende radicale ideeën:
- Naast Bax gaan wonen.
- Een bedrijf starten en Bax opkopen.
- Een Bax franchise beginnen.
- Bij Bax gaan werken.
- Met iemand bij Bax trouwen.
- Bax aanbieden hun magazijn bij je thuis op te slaan.
- Het Bax pand kraken en er zelf gaan wonen.
- Stoppen met bassen en eindelijk een keer wat zinnigs met je leven gaan doen.
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door berth »

Unlord schreef: 20 aug 2017, 13:09 Wat aanvullende radicale ideeën:
......
- Stoppen met bassen en eindelijk een keer wat zinnigs met je leven gaan doen.
Je zou DJ kunnen worden.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

Unlord schreef: 20 aug 2017, 13:09 - Bij Bax gaan werken.
- Met iemand bij Bax trouwen.
2 fun facts; de enige verzendbestelling die ik heb gedaan bij Bax voor mezelf in de tijd dat ik er werkte, kwam een dag te laat aan.
En trouwen doen ze wel met elkaar... Bizar hoeveel Bax-koppels er zijn. Is iets Zeelandisch zeker? :lol:
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door berth »

Inteelt is wel iets gristelijks. En zeeland is weer gristelijk geloof ik.
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door basloze fret »

Unlord schreef: 20 aug 2017, 13:09 - Een bedrijf starten en Bax opkopen.
Dat vind ik nou achterBax!
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Achterbax... geweldig :)
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Overigens, als het allemaal echt zo christelijk is, dan moet je wel veel geloof hebben in Bax. Of zij hebben veel geloof in iets. Feit is dat er mensen zijn die niet zo in Bax geloven. Laat staan in DHL. Maar ik geloof ook dat een boel kopers vaak bidden dat hun spullen snel aankomen. Die gebeden worden echter maar zelden verhoord. Kortom, Bax is een soort kutgod. Of DHL. Wat jij wilt.
Plaats reactie