Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

DeHeL.... duidelijk toch?
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

DHL perikelen: Het vervolg: De kneuzen zouden vandaag na zessen de bestelling alsnog bezorgen, drie maal raden - online, "Ontvanger niet thuis" nou, ik was er wel! En weer geen briefje in de bus, wat een klootzakken. Morgen weer boos bellen want dat kan om 19:30 (toen kwam de niet thuis melding) ook niet.

En ook nog geen reactie van Bax, dus krijgen morgen ook een telefoontje.
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15092
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door padawatje »

VanderVeen schreef: 20 aug 2017, 14:25
Unlord schreef: 20 aug 2017, 13:09 - Bij Bax gaan werken.
- Met iemand bij Bax trouwen.
2 fun facts; de enige verzendbestelling die ik heb gedaan bij Bax voor mezelf in de tijd dat ik er werkte, kwam een dag te laat aan.
En trouwen doen ze wel met elkaar... Bizar hoeveel Bax-koppels er zijn. Is iets Zeelandisch zeker? :lol:
Ah, werk je nu dan ergens anders Maas ?

En idd. ik heb ook al een aantal nare ervaringen met DHL.
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

Vervolg: DHL gebeld, ja meneer zending is retour gestuurd want is 2 maal aangeboden geweest, niet, u moet contact opnemen met de verzender. Dat ga ik straks op werk zeker doen.
Wat een stelletje ladelichters bij DHL.
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

Vervolg: Net Bax aan de telefoon gehad - Sorry meneer jammer dat het mis is gegaan, DHL zegt tegen ons dat ze langs zijn geweest en u niet thuis was (dat moeten ze volhouden!), verhaal maar weer eens uitgelegd en ik krijg nu mijn geld terug zodra ze de verzending retour hebben - Heb ze ook maar even gemeld dat ik vanaf heden ex-klant ben zolang ze met DHL doorgaan en ik dezelfde bestelling elders zal plaatsen.

Krijg ook terwijl ik dit schrijf een reactie op mijn eerste online klacht:
Beste ****,

Bedankt voor je e-mail.

Ja, ik snap het helemaal.

Momenteel zijn wij druk bezig om deze zaken beter op order te krijgen.

Kan ik u in ieder geval een waardebon aanbieden voor het ongemak?

Ik heb uw mail doorgezet naar het management.
En toch nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

****** | Bax Music
Bax Music
Too little, too late!
Moet nog even broeden wat ik hierop ga antwoorden.

----edit----
De reactie van Bax was op mijn eerste online klacht, niet de tweede.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

padawatje schreef: 21 aug 2017, 21:15
VanderVeen schreef: 20 aug 2017, 14:25

2 fun facts; de enige verzendbestelling die ik heb gedaan bij Bax voor mezelf in de tijd dat ik er werkte, kwam een dag te laat aan.
En trouwen doen ze wel met elkaar... Bizar hoeveel Bax-koppels er zijn. Is iets Zeelandisch zeker? :lol:
Ah, werk je nu dan ergens anders Maas ?

En idd. ik heb ook al een aantal nare ervaringen met DHL.
Ja, sinds eind Juni ben ik vertrokken. Er deed zich een kans voor om (weer) bij hetlicht.nl te gaan werken, en ik hoefde niet lang na te denken. :)
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

blablas schreef: 22 aug 2017, 09:58 Moet nog even broeden wat ik hierop ga antwoorden.
Uitgebroed:
Hallo ******,
Doe in ieder geval maar die tegoed bon, zodra jullie niet meer via DHL bezorgen zal ik er gebruik van maken.

De DHL perikelen zijn nog wat hoger opgelopen intussen, ze hadden beloofd een tweede bezorging te doen, die dus op dezelfde manier verliep als de eerste poging, online "ontvanger niet thuis" en weer geen briefje in de bus, wat voor mij een indicatie is dat ze niet in de buurt van mijn brievenbus en deurbel zijn geweest, ik was wel degelijk thuis, ze belazeren gewoon de boel.
Heb weer telefonisch contact gehad met ze en ze sturen het pakket terug want is twee maal (niet!) aangeboden - of ik contact wil opnemen met de verzender, klootzakken, tot twee keer toe maken zij een fout en ik mag het zelf verder uitzoeken.

Heb intussen ook al telefonisch contact gehad met Bax en zodra het pakket bij jullie terug komt krijg ik mijn geld terug. Zolang jullie met DHL blijven bezorgen bestel ik helemaal niets meer bij Bax.

Heb het helemaal gehad met DHL, ze liegen en bedriegen en bezorgen ronduit slecht, dit is niet het eerste probleem dat ik heb met ze (en ik ben niet de enige), wel degene die de emmer doet overlopen.

Groeten, ****.
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

En als (voorlopige) afsluiter, een nette en volwassen reactie van Bax.
Beste ****

Bedankt voor je reactie.

De cadeaubon stuur ik in ieder geval op per post,

Dat dit de laatste druppel kan ik helemaal begrijpen. Ik zet dit wederom door.

Met vriendelijke groet,

****** | Bax Music
Bax Music
Gebruikersavatar
frank24
Berichten: 1351
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:17

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door frank24 »

Wat heerlijk herkenbaar om te lezen hoe gefrustreerd men word van de werkzaamheden of "het niet uitvoeren van werkzaamheden" van de koerierdiensten en de klantenservice van de winkels die ze in huren.
Ik heb zelf nog nooit bij bax besteld, wel ooit een gelimiteerde Jackson gitaar gekocht in de winkel.
Maar ik deel jullie leed, al zij het niet bij Bax, of DHL.
Ik heb vergelijkbare problemen met de lokale bezorgers en de service van PostNL.
Ook allemaal in het rijtje, niet aangebeld, geen briefje en toch lezen dat ze zogenaamd langs zijn geweest. Herhaaldelijke klachten hebben helaas nog niks veranderd.
Laten bezorgen bij een PostNL punt is ook niet echt een optie want t personeel op de dichtstbijzijnde locatie heeft nog minder motivatie dan de koerier die er zijn pakketjes afgooit.

Hoewel het erg lullig dat is dat in dit soort zaken de service van de betreffende winkels en koeriers het af laat weten, ben ik van mening dat het werkelijke probleem schuilt bij de mensen die met het werk opgezadeld worden. Ze hebben immers een hoop vrijheid wat betreft administratie, dus wanneer men even de motivatie kan opbrengen om hun werk uit te voeren belazeren ze de boel via dat prachtige digitale tracking systeem.

De enige winkel/bezorgdienst waar ik dit probleem nog niet heb gezien is bij Coolblue... Maar die verkopen dan weer geen basgerelateerde artikelen. ;-)
"Warwick, Musicman, Marshall en Mesa Boogie misbruiker"
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

En nog een positief staartje dan.
Reactie van Bax op mijn tweede bericht (nu wel ;) ).
Beste ****
Bedankt voor je e-mail.
Mijn excuses voor de late reactie.
Ik zie dat je al verder contact hebt gehad met mijn collega's en dat je een cadeaubon ontvangt vanuit ons.
Ook begrijp ik dat dit de laatste druppel voor je is. We hebben er een klachtenregistratie van gemaakt en we hopen dat DHL hier iets meer aandacht aangeeft.
Nogmaals onze oprechte excuses.

Met vriendelijke groet,

**** | Bax Music
Bax Music
Andere Bax medewerker maar wel aansluitend op het telefonische contact en de geschreven eerste reactie van hen. Hulde aan Bax voor de goede aanpak.
Duizend keer beter dan die horken bij DHL. Die staan je alleen maar aardig te woord maar je kan doodvallen als je daden verwacht.
Gebruikersavatar
jorren
moderator
Berichten: 2581
Lid geworden op: 20 jan 2015, 19:48

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door jorren »

Dat je een kleine 4 maand na het aanvragen van het klepje voor de elekronica, een berichtje krijgt dat het je 10 euro kost. Bas is allang weg. 😂
Morris SG bass 30”
Squier FSR (Late 50s) Precision
BassAgent schreef: 13 apr 2020, 10:21 Ik zag dat goedkopebassenfetisjist Jorren (bedoel ik niet vervelend trouwens) erop had geboden.
Gebruikersavatar
Lyske
Berichten: 605
Lid geworden op: 23 aug 2012, 20:04

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Lyske »

Ik heb het er ook maar 6 maand uitgehouden in de winkel van antwerpen.
Ze zijn inderdaad te snel aan het groeien ze kunnen volgens mij niet volgen.
Zelfs intern ben ik een aantal keer van het kastje naar de muur gestuurd...
Toffe collega's maar verder, eh ik ben blij dat ik nu in de haven werk.
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

En die beloofde cadeaubon verstuurt Bax dan weer met DHL! :nono: Ga daar zeker niet voor thuisblijven deze keer.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

Als het goed is staat de kortingscode ook op de pakbon die je in de mail krijgt. :)
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

Ja, staat een code bij.
Bedankt voor deze (ex) insider tip, super!
Plaats reactie