Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18699
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Pedullist »

badastronaut schreef: 09 okt 2017, 11:36 Zijn nier is ook niet meer origineel lees ik net, dat zo'n man nog gewoon kan touren! las ook dat David Garibaldi bijna dood was door een trein ongeluk in januari...tis wat!
Nou het is meer...hoeveel onderdelen moet je vervangen wil het Rocco Prestia niet meer zijn en dat je je dan bekocht voelt?
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22183
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door RUIS »








Was Gizmodrome hier al voorbijgekomen? Met Mark King, Stewart Copeland, Adrian Belew en Vittorio Cosma.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18699
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Pedullist »

Is ie er al? Zat er op te wachten!
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22622
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door wombatboter »

Heb er naar zitten luisteren maar niet echt overtuigd....Copeland als zanger kan me niet charmeren, zelfs het "wacky" aspect maakt het niet verteerbaar imo.
Wanneer King (zelf nochtans ook geen briljante zanger) ergens "I've got the keys to your horse" zingt, wordt het opeens beter (maar dat is dan waarschijnlijk de Level-fan die in me wakker schiet)
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
bastaart
Berichten: 2113
Lid geworden op: 23 jan 2006, 01:12

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door bastaart »

Mee eens. Ik vind het ook wat tegenvallen. Zelf erg fan van Belew en ik snap niet waarom ze hem niet laten zingen want hij is beste zanger van de vier. De stem van Steward Copeland kan me niet echt bekoren. Je kan wel horen dat ze lol hebben gehad in de studio. Sommige dingen zijn wat Zappa-achtig met een beetje humor en er zijn leuke stukjes bij maar de composities kunnen me niet overtuigen. Ik vind dat er gezien de staat van deze gasten meer in had gezeten, maar dat heb je vaker bij dat soort samen geraapte 'supergroepen'.
New Advanced Slap Books: Next Level Slap Bass Vol. 1&2
https://nextlevel-slapbass.com/
New solo album Barend Tromp ft. Michael Manring on Bandcamp and Spotify
https://subcontinentalrecords.bandcamp. ... fish-tales
gitaarles en basles in Weert
https://www.gitaarschoolweert.nl
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door badastronaut »

Het valt mij ook een beetje tegen eigenlijk. Staan wel een paar leuke Mark King dingetjes op maar ik ben ook niet zo onder de indruk van Copeland's stem. Maar ik ga het album nog wel een kans geven, je weet maar nooit. Luisterde vanochtend weer eens Naar Transatlantic, ook een zogenaamde supergroep. Pete Trewavas op bass. Geen 'technisch' monster ofzo maar wel een tegekke bassist (baslijn van Kayleigh van ik ook echt super).

Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6079
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Darius Scheider

Bericht door ritz »

Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18699
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Pedullist »

Zoals wel bekend heb ik een Ibanez Musician geleend...and zis is how it souuuwndzzzz. Met een echte camera gefilmd trouwens.

Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6079
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Bericht door ritz »

The Pedullist strikes again!
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door badastronaut »

Lekkurrrrrr! heerlijk die musicians! Lekker gespeeld ook weer...bump cityyy! Moest trouwens erg lachen om je ' and zis iz how it soundzzz' haha altijd leuk die uitspraak van Adrian Maruzczszcyck ;)
Gebruikersavatar
MagicOnion
Berichten: 2905
Lid geworden op: 28 dec 2007, 22:54

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door MagicOnion »

Pedullist schreef: 12 okt 2017, 16:51 Zoals wel bekend heb ik een Ibanez Musician geleend...and zis is how it souuuwndzzzz. Met een echte camera gefilmd trouwens.

Oeh, die Musician klinkt lekker! Knap gespeeld ook. :jaaaaa:
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door badastronaut »

Ook maar eens wat gefilmd..Stukje ´Spain´, thema niet helemaal top helaas maar ik vond de improvisatie wel lekker. En ff het thema van Donna Lee in het tempo van Joe Pass, work in progress zeg maar....



Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18699
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Pedullist »

Koss Headphone! :D :D

Zo Reinier, je legt de lat even hoger. Heerlijk. Souplesse, mooie frasering, kikken gaaf. Moordtempo die Donna Lee. Geloof niet dat dat me ooit zou lukken. :lol:

En wat klinkt die bas fijn.
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door badastronaut »

Dank! Tis nog steeds de uitprobeerfase hoor, wel een uitdaging. Zal van het weekend eens met een goeie camera bezig, eens kijken of dat ook werkt. Toch een beetje jammer van die foutjes in zo'n lullig thema als Spain, maar ja, had 2 spelende kinderen in de kamer en dat helpt niet mee haha
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18699
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Pedullist »

:lol: Ik denk dat veel mensen Spain niet kunnen spelen, dus zo'n lullig thema is het niet. Hier heb ik alleen last van een poes. Wolf wil altijd graag op schoot juist als ik zit te spelen. Heb zo zelfs wel eens een partij opgenomen.
Plaats reactie