Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
dejohan
Berichten: 2789
Lid geworden op: 21 jan 2013, 17:03

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door dejohan »

ow, ja, hoe zou het daar nog mee zijn? ff kijken

edit: niet gevonden.
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door JohnBoy »

Was die er??? Geweldig!!! Wat een wereld.
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13425
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door LeftyJ »

JohnBoy schreef: 14 mar 2019, 16:56 Was die er??? Geweldig!!! Wat een wereld.
Ja, LastOriginal had die aangemaakt na wat gedoe om niks. De pagina is er nog (https://www.facebook.com/wmbgf).
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1932
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door CaptainSlow »

Pedullist schreef: 13 mar 2019, 21:55
Angelo schreef: 01 feb 2019, 22:13 Heb ik 'm ook gezegd. Maar hij heeft geen haast met de verkoop, wie weet piekt de markt weer een keer ;-) Leek me wel een geschikte kerel verder.
Net de Peavey T40 opgehaald met een vriend van me. Het was zeker een hele toffe kerel, leuke collectie bassen, zeer gastvrij (we mochten ook op de andere bassen spelen), en het deed hem zichtbaar deugd dat vriend Eric er zo blij mee was. Prima bas trouwens, niks op aan te merken. En vrij divers in geluiden. Ik ga hem binnenkort lenen.
Hee, een T40. Was dat die" met veel geluiden omdat er een manual bij zat" ?
Maar ik had begrepen dat de T40 qua klank in de buurt kan komen van een Gibson ripper.. ben benieuwd!
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18701
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Pedullist »

Er záten veel (bruikbare) geluiden in. En een manual. Ik weet niet van een gevolgtrekking van dien aard, maar het was een enorm aardige man.
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door badastronaut »

Wel zwaar de t40's! Ik vind het altijd een beetje de Volvo onder de bassen, super degelijk en betrouwbaar!
Gebruikersavatar
rensbass
Berichten: 2328
Lid geworden op: 22 mei 2007, 15:30

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door rensbass »

LeftyJ schreef: 14 mar 2019, 17:33 Ja, LastOriginal had die aangemaakt na wat gedoe om niks. De pagina is er nog (https://www.facebook.com/wmbgf).
Vandaar dat we m niet meer zien hier. Jammer, k vond t wel een geschikte vent. Heb wel ns een bas met m geruild geloof ik. Jaguarbass in cobaltblue. Top ding.
Failure is always an option.
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door JohnBoy »

LeftyJ schreef: 14 mar 2019, 17:33
JohnBoy schreef: 14 mar 2019, 16:56 Was die er??? Geweldig!!! Wat een wereld.
Ja, LastOriginal had die aangemaakt na wat gedoe om niks. De pagina is er nog (https://www.facebook.com/wmbgf).
Liked :D
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door gilles »

:lol:
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Concorde »

Is een Bacchus Strong jazz 4-sn. nog een beetje een gangbaar ding? Ik krijg een ruil-aanbod op m'n Börjes...
Ik zal die Bacchus dan toch weer verkopen...
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Rieno »

Börjes is relatief onbekend, maar wel een stukje bekender hier in NL dan Bacchus dacht ik. Zijn leuke instrumenten hoor, daar niet van, maar voor de verkoop zou ik het niet doen.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18701
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Pedullist »

badastronaut schreef: 14 mar 2019, 19:07 Wel zwaar de t40's! Ik vind het altijd een beetje de Volvo onder de bassen, super degelijk en betrouwbaar!
Na alle verhalen had ik echt iets verschrikkelijks verwacht qua gewicht. Vond het erg meevallen, mijn oer Pédoela is zwaarder. Net ding, ik hoop er binnenkort wat mee te kunnen opnemen.
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Concorde »

Rieno schreef: 14 mar 2019, 20:24 Börjes is relatief onbekend, maar wel een stukje bekender hier in NL dan Bacchus dacht ik. Zijn leuke instrumenten hoor, daar niet van, maar voor de verkoop zou ik het niet doen.
Hij wil er wel wat bijdoen, maar als ik er mee blijf zitten schiet ik er ook niets mee op...
Nouja, ik wacht de foto's nog ff af, misschien is het wel een wereld-deal! :lol:
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 784
Lid geworden op: 20 jan 2009, 16:28

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Heinz »

Concorde schreef: 14 mar 2019, 20:06 Is een Bacchus Strong jazz 4-sn. nog een beetje een gangbaar ding? Ik krijg een ruil-aanbod op m'n Börjes...
Ik zal die Bacchus dan toch weer verkopen...
Een Bacchus Strong is wel een brute bas. Topkwaliteit Japanse handbouw, meestal met humbuckers ipv single-coils en ook vaak met een wat lange mensuur dan normaal. Dus 35 of 36 inch ipv 34 inch, afhankelijk van het model. Nadeel is wel dat het Bacchus merk wat onbekend is hier, dus doorverkopen is wat lastig. Maar de strong modellen zijn internationaal wel gewild.
The eyes in the room are all lookin' at the star, but the butts are all shakin' to the bass guitar...

Band: SoulMachine | Youtube channel: Bassguitarvideo
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13425
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door LeftyJ »

Dure Status S2 Classic 4-string in custom Trace Elliot paint job. Volgens de verkoper was het een testbas die gebruikt is door Mark Gooday toen hij Trace Elliot nog leidde.

Edit: ik zie nu dat de verkoper Ashdown is, dus hoogstwaarschijnlijk Mark Gooday zelf. Hij biedt ook een custom S2 aan die van TM Stevens is geweest.
Plaats reactie