Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Haico

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Haico »

En nog beschadigd ook. Oh god... :(

Bax gebruikt UPS: United Parcel Smashers.
Gebruikersavatar
Venderwel
Berichten: 251
Lid geworden op: 10 mar 2019, 09:55

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Venderwel »

Bij Keymusic vindt er 1x in de week (bevoorrading)transport plaats tussen de hoofdvestiging en de andere vestigingen daar gaan ook de bestelde artikelen mee terug die bijvoorbeeld bij 1 filiaal op voorraad zijn.
Als je deze dan bij een ander filiaal wilt proberen, heb jij kans bijna 2 weken verder te zijn.
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door bazz59 »

wat is dat leuk dat internetshoppen :yes: ja soms toch beter gewoon bij de winkel kopen en ophalen , nee wacht , die is iets duurder :facepalm: :oudezak: :rofl:
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door BassAgent »

Haico schreef: 25 mar 2019, 10:44 En nog beschadigd ook. Oh god... :(

Bax gebruikt UPS: United Parcel Smashers.
Bax gebruikt DHL, last time I checked, en dat vind ik echt een tragisch zooitje ongeregeld. Thomann doet het met UPS en die hebben echt nog nooit iets fout gedaan bij mij. Maar misschien iets dat iets persoonlijks. :roll:
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Maarten_E
Berichten: 7647
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Maarten_E »

BassAgent schreef: 25 mar 2019, 15:30
Haico schreef: 25 mar 2019, 10:44 En nog beschadigd ook. Oh god... :(

Bax gebruikt UPS: United Parcel Smashers.
Bax gebruikt DHL, last time I checked, en dat vind ik echt een tragisch zooitje ongeregeld. Thomann doet het met UPS en die hebben echt nog nooit iets fout gedaan bij mij. Maar misschien iets dat iets persoonlijks. :roll:
DHL/UPS/PostNL is zo plaats afhankelijk...
Als er in jouw wijk iemand werkt die heel punctueel is zal je er tevreden over zijn, als het een chaoot is zal je het hele bedrijf k*t vinden.
Your corporate villainy should not extend so far as to ignore the existence of serif fonts.


Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
Haico

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Haico »

BassAgent schreef: 25 mar 2019, 15:30
Haico schreef: 25 mar 2019, 10:44 En nog beschadigd ook. Oh god... :(

Bax gebruikt UPS: United Parcel Smashers.
Bax gebruikt DHL, last time I checked, en dat vind ik echt een tragisch zooitje ongeregeld.
Je hebt gelijk. DHL. Verschrikkelijk.
Suske
Berichten: 492
Lid geworden op: 31 dec 2005, 12:39

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Suske »

Ik heb eefjes gekeken..... eigenlijk is het raar dat er nog iets dat magazijn uitkomt.
Zo ver als ik het zie zijn ze niet op zoek naar een koffiejuffrouw, voor de rest hebben ze overal een HR-probleempje.
I'm not really BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Beter scheef erin, dan recht er neffe.
&
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Gebruikersavatar
Maarten_E
Berichten: 7647
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Maarten_E »

Suske schreef: 27 mar 2019, 18:27 Ik heb eefjes gekeken..... eigenlijk is het raar dat er nog iets dat magazijn uitkomt.
Zo ver als ik het zie zijn ze niet op zoek naar een koffiejuffrouw, voor de rest hebben ze overal een HR-probleempje.
Het verbaast mij niet echt.
Heb het idee dat de vacatures vooral onderaan de ladder zitten, waar de werkdruk gigantisch is en de kans op fouten groot.
Zeker met een "vandaag besteld, morgen geleverd" beleid.
Your corporate villainy should not extend so far as to ignore the existence of serif fonts.


Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Concorde »

Ik kwam laatst een mooi filmpje tegen van Thomann.
Geen idee hoe het bij Bax is, maar dit ziet er toch wel heel erg netjes uit.
Als ik online bestel, doe ik het bij Thomann; nog nooit problemen gehad.

https://youtu.be/NRLpIXRqs78
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Concorde »

Dinsdagavond laat spullen besteld bij Thomann, vandaag geleverd.
Ik werd netjes gebeld door een jongedame van UPS die met het pakket voor m'n deur stond.
Heb met haar geregeld wat ze met het pakket zou doen. Prima geregeld! Dus wat mij betreft geen klagen over UPS en Thomann (hoewel dit topic over bax gaat...)
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Gebruikersavatar
Venderwel
Berichten: 251
Lid geworden op: 10 mar 2019, 09:55

Re: Ervaringen online muziekwinkels

Bericht door Venderwel »

Misschien titel wijzigen in Ervaringen online muziekwinkels
Gebruikersavatar
chaney
Berichten: 621
Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:41

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door chaney »

Of ervaringen pakketbezorgers? 😉
BaCh BJB Jazz (relic)
BaCh '54 Precision
Harley Benton mv-4 PJ
Ashdown ABM C210-300
Roland Cube Bass 30
Gebruikersavatar
Dommel'd
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 feb 2009, 21:15

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Dommel'd »

Volgens mij ligt niet alleen het probleem bij Bax maar ook vooral de bezorgers zelf. Ik heb nog nooit last ondervonden en de bezorgers hier zijn altijd stik vriendelijk, gaan netjes met de spullen om en maken zich niet druk over een paar minuten extra.

Bij een vriend me daarentegen die net op een andere route ligt is het altijd wat, ik heb daar zelfs eens een bezorger aangesproken die het nodig vond de pakketten door zijn bus te gooien totdat hij de goede had...
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door JohnBoy »

Er valt, zowel bij de pakketbezorgers als bij de online shops, heel veel winst te behalen door het personeel goed op te leiden. Daar wordt, zie ik in mijn werk dagelijks, veel geld weggegooid door niet te investeren (ja dat lees je goed).
Helaas zijn veel ondernemingen geneigd het personeel als "sluitpost" te zien. Bij Thomann snappen ze dat beter en ik kan ook wel een paar Nederlandse bedrijven noemen die naar de lange termijn durven te kijken.
Bij BAX snappen ze het zo te zien niet. Nog. Mijn vermoeden is dat ze de tent binnenkort verkopen of sluiten.
C'est la retorique qui fait la musique
Deewee
Berichten: 197
Lid geworden op: 21 nov 2011, 16:05

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Deewee »

Heb de keren dat ik bij Bax wat besteld heb, keurig en snel via DHL datum en tijdstip van bezorgen gekregen. Is prima gegaan.
Plaats reactie