Met welk nummer ben je momenteel (met je band) bezig?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Marcello
Berichten: 598
Lid geworden op: 07 okt 2003, 20:57

Bericht door Marcello »

Bart B schreef: Doctor Doctor van UFO :)
:jam:

Old Skool Hard-Rock :wink:
Best wel, eigenlijk.
Gebruikersavatar
SURVIVOR
Berichten: 318
Lid geworden op: 03 sep 2005, 00:43

Bericht door SURVIVOR »

.
Droombolus schreef:...zometeen ga je I'm A Believer daar ook nog bij zetten ??? :bat: :mrgreen:
Zal ik je 's wat zeggen, Martin..? Die avond op het strand had ik I'm A Believer ook gespeeld :mrgreen: (Nee, niet slaan!), we gingen daarna over op wat 70's (The Eagles, The Doobie Brothers, Jackson Browne e.d.) en we eindigden met nummers van, uhh, Hazes... (Nee, nee, niet slaan!) :oops: Dat was op verzoek, en tsja, waarom niet, he...

Dat No Milk Today geschreven was door iemand van 10CC wist ik van het programma Wintertijd(?) op Ned3, een tijdje terug... :)
.
Basses

-Fender American Standard Jazz Bass
-Warwick FNA Jazzman
-Maison Prodigy
-SigmaGuitars BMC-1STE


Amps + Cabinets

-Hevos 400D
-Hevos Power 2 x 10" + tweeter
-Hevos Power 1 x 15"

-Fender Rumble 75
-Ampeg BA108 Bass


Pascal Keyner
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Bericht door Droombolus »

SURVIVOR schreef: Dat No Milk Today geschreven was door iemand van 10CC wist ik van het programma Wintertijd(?) op Ned3, een tijdje terug... :)
Graham Gouldman schreef een hele rij pop-hits in de 60s oa For Your Love, Heartful Of Soul & Evil Hearted You voor The Yardbirds :worship: en Look Through Any Window voor The Hollies waarbij No Milk Today nogal bleekjes afsteekt IMO. Ik weet dat Jan Publiek daar anders over denkt en de kommersie gewoon alles uit de 2e helft van de 60s onder Flower Power schuift maar ik kan het nou eenmaal nooit laten daar tegen te ageren :oops:

OT: Jerry Riopelle - The Heat
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26347
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Droombolus schreef:Ik weet dat Jan Publiek daar anders over denkt en de kommersie gewoon alles uit de 2e helft van de 60s onder Flower Power schuift maar ik kan het nou eenmaal nooit laten daar tegen te ageren :oops:
P'sies, puristisch gedrag is 1 ding, en hoeft ook niet altijd, maar geschiedvervalsing moeten we voorkomen! :lol:
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Marcello
Berichten: 598
Lid geworden op: 07 okt 2003, 20:57

Bericht door Marcello »

mr itch - gary primich
Best wel, eigenlijk.
Gebruikersavatar
QuoVadis
Kwoo
Berichten: 3418
Lid geworden op: 30 dec 2004, 18:32

Bericht door QuoVadis »

ElBasstardo schreef:Wij gaan: Tokio Hotel - Through the monsoon doen

Hahahahaha

Ik ben al een half jaar een die hard fan leerling een beetje aanhet pesten dat die zanger net een meisje is, dat ze jankmuziek maken enzo...

Maar stiekem vind ik het een te gek nummer en ben ik blij dat we hem in ons repertoire opnemen :)

Bleh, ik heb dat nummer afgelopen weekend voor het eerst gehoord (leve m'n zusje die altijd probeert mij up-to-date te houden wat betreft de hedendaagse Top 40 :roll: ) en wát een saaaaaaaaaaaaaai nummer is dat. En die zanger is net een wijf idd. :wink:
Gebruikersavatar
Dazler
Berichten: 1747
Lid geworden op: 01 apr 2007, 23:59

Bericht door Dazler »

is dat een vent dan :shock:

OT: chasing cars, de verkrachte punk versie :twisted:
dejohan schreef:Dazler, de MacGyver van het BGF!
Ibanez SR-505
Eastwood Hi-Flyer
Cort GB-25 (ontfret)
Ashdown C410T-300

Das persönliche drätchen
Gebruikersavatar
QuoVadis
Kwoo
Berichten: 3418
Lid geworden op: 30 dec 2004, 18:32

Bericht door QuoVadis »

Ik ben de afgelopen dagen alléén maar bezig met Scorpions nummers:

Still Loving You
Rock You Like A Hurricane
Blackout
Bad Boys Running Wild
Loving You Sunday Morning
Big City Nights

Morgen ter probeer mee oefenen met die tributeband, maar moet eerst nog opnames hebben om officieel uitgenodigd te worden voor een auditie.
Gebruikersavatar
Laxe
Berichten: 1569
Lid geworden op: 14 dec 2005, 00:28

Bericht door Laxe »

Droombolus schreef:...Graham Gouldman schreef een hele rij pop-hits in de 60s oa For Your Love, Heartful Of Soul & Evil Hearted You voor The Yardbirds :worship: en Look Through Any Window voor The Hollies waarbij No Milk Today nogal bleekjes afsteekt IMO....
Look Through Any Window, imho het beste voorbeeld van heerlijke Hollies harmonieën :worship:
Ik doedel dit wel eens op gitaar.... Stiekem zou ik nog graag eens in een retrobandje dit soort muziek maken :wink:
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Vergeet het magnifieke Bus Stop niet.nog zo'n geweldig Hollies-nummer!

OT: nummer 8 van de nieuwe Nederlandse progrocksensatie VOID!!!!!!!!!!!! :jam:
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13422
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Handjevol U2-nummers. Had laatst een tryout voor een U2-coverband bij de gitarist (eigenaar van Max Guitars, Den Haag) thuis. Heb nog geen uitsluitsel gekregen over toetreding tot de band, maar kreeg van de week wel een uitnodiging om morgenavond het podium te beklimmen met die band en een zestal nummers mee te spelen op de trouwerij van de gitarist. Dat kwam nogal kortdag en als een behoorlijke verrassing, dus ik moet me nu de pleuris oefenen om die zes nummers morgen uit mijn hoofd te kunnen meespelen. Ik wil die partijen zoveel mogelijk spot-on hebben als het even kan. De rest van de band heeft me nog niet horen spelen, alleen hun gitarist, dus het kan een leuke kans zijn om me in de kijker te spelen en misschien een kans te maken om hun vaste bassist te worden.
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Hebben ze nu nog steeds geen bassist dan? Volgens mij zijn ze al een aantal maanden op zoek.
Veel succes!

Mij leek het ook wel leuk, maar ik denk dat ik in dat soort bands ga spelen als ik 50+ ben.
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13422
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Klopt, de advertentie staat er al wel even op.
Kan me ook wel indenken dat veel geinteresseerden die advertentie links laten liggen: hij is geplaatst door een Hagenaar, dus als je op postcode zoekt met een maximum-afstand, komen vooral lokalo's daarop uit, maar in de advertentie staat dat gerepeteerd wordt in Eindhoven, of all places. Wat natuurlijk aardig uit de buurt van Den Haag is, en veel geinteresseerden uit deze regio af zal stompen. En iemand uit regio Eindhoven die op postcode zoekt zal de advertentie niet eens te zien krijgen.

'Waarom dan zo ver weg?'
Hun zanger woont in Keulen... ('t is wel een Nederlander)

Ik heb me ook wel drie keer moeten bedenken voordat ik reageerde. Er is wel iets van een carpoolregeling mogelijk met de gitarist. Daarnaast gaat gezocht worden naar een oefenruimte die wat dichterbij is, werd mij verzekerd.
Gebruikersavatar
Basstialiteit
zeg maar evhest
Berichten: 1956
Lid geworden op: 25 jan 2006, 13:18

Bericht door Basstialiteit »

zestal nummers mee te spelen op de trouwerij van de gitarist
Toch effe benieuwd; welke nummers dan?

Groet,
Elmer
Didi 1.0

Bericht door Didi 1.0 »

'don't believe a word' van Thin Lizzy
Plaats reactie