EBS Gorm-300

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
p.berserik
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2004, 22:51

EBS Gorm-300

Bericht door p.berserik »

Wie heeft er ervaring met een EBS Gorm-300. Is ie de moeite waard om te kopen?
erikjrnk
Berichten: 458
Lid geworden op: 27 nov 2003, 18:32

Bericht door erikjrnk »

JAZEKER !

zeer tof spul dat EBS.
mooie toon, en als het moet kun je met dat combootje ook lekker knallen.
ik heb er zelf ook een, en ik moet zeggen dat ik mijn stack (ampeg svt 400 pro met hartke XL 4 x10" en mijn XL 15") niet meer mis !

en het scheelt een hoop gesjouw, en mijn auto loopt ook minder beschadigingen op. dus alleen maar voordelen.

plus: de oude versie heeft ook nog een ingebouwde compressor en octaver, die ook in pedaal-uitvoeringen te krijgen zijn en waar bassspelend nederland erg content over is.
p.berserik
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2004, 22:51

Bericht door p.berserik »

hoe gaat ie in het laag?

deze is ongeveer 5 jaar oud. de verkoper heeft het e.e.a. over een afmeting van ongeveer 80x80x40. navraag bij ebs leverde me andere buitenmaten op. weet je of de "de oude bakkies" andere buitenmaten hadden?

wat vind je van een prijs van rond 800 euro?
erikjrnk
Berichten: 458
Lid geworden op: 27 nov 2003, 18:32

Bericht door erikjrnk »

in het laag gaat ie zeer goed.

je moet trouwens niet verwachten dat je met deze combo een druk hebt als met een stack met een 15"..... dat is dus niet het geval.

de gorm heeft genoeg ballen (ik heb de bass op middenstand (0) staan, mid op 2 en een streepje treble en bright). zeer gedefinieerde sound.

enne... 800 euro is geen geld. zeker als je bekijkt dat het een zeer goede combo is, met een goede compressor (kost los meer dan 200 euro), en een goede octaver (kost ook een 170 euro).
p.berserik
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2004, 22:51

Bericht door p.berserik »

erikjrnk schreef:in het laag gaat ie zeer goed.

je moet trouwens niet verwachten dat je met deze combo een druk hebt als met een stack met een 15"..... dat is dus niet het geval.

de gorm heeft genoeg ballen (ik heb de bass op middenstand (0) staan, mid op 2 en een streepje treble en bright). zeer gedefinieerde sound.

enne... 800 euro is geen geld. zeker als je bekijkt dat het een zeer goede combo is, met een goede compressor (kost los meer dan 200 euro), en een goede octaver (kost ook een 170 euro).
erik, bedankt voor je informatie. Kopen dus die hap !
Plaats reactie