De Bassist: nieuw tijdschrift

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
QuoVadis
Kwoo
Berichten: 3418
Lid geworden op: 30 dec 2004, 18:32

Bericht door QuoVadis »

Ik meen me te herinneren dat er eerder in dit topic al stond dat je geen bevestigingsmail o.i.d. krijgt, maar gewoon het eerstvolgende nummer.
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14274
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

Ik heb maar eens gebeld naar 0900-ABOLAND om te vragen hoe het er voor stond met mijn abonnement...... Blijkbaar zijn ze nog steeds aanvragen van december aan het verwerken, en kan het nog even duren. Bij wijze van uitzondering (althans, dat zei de telefoonbeantwoordmevrouw adaar) hebben ze mijn gegevens genoteerd, en zodra zij de Bassist binnen krijgen (hoe dat psies zit begreep ik ook niet, maar zij hebben hem niet, het moet weer allemaal via de uitgever blablabla) zou ze hem opsturen naar mij. Maar het kon ook zomaar zijn dat ze hem niet krijgen, dus dat ze hem ook niet naar mij kan opsturen.......... :evil:

Ik ga bij deze dus weer een beroep doen op jullie gulheid, welwillendheid, medeleven, sympathie, noem maar op........
Heeft iemand nummer 3 dubbel, en wil die naar mij opsturen (kosten worden uiteraard helemaal vergoed)?
Of, kan iemand hem voor mij aanschaffen en opsturen (hier geldt ook: kosten worden uiteraard helemaal vergoed)?
Het volgende probleem is namelijk dat ik in de buurt nergens het blad kan vinden, winkeliers kijken mij ook stom aan als ik er om vraag....... :roll:
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
Rush
Berichten: 470
Lid geworden op: 13 aug 2006, 19:35

Bericht door Rush »

Ik zag hem hier bij de boekhandel liggen vorige week. Als ie er nog is wil ik hem wel meenemen en opsturen, u roept maar.
Basses:
Sandberg California JM4
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

gilles schreef:Het volgende probleem is namelijk dat ik in de buurt nergens het blad kan vinden....... :roll:
Gek zeg.....
gilles die onder zijn avatar schreef:Woonplaats: in je mand!!!:
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
Grainger
Koning Herrie
Berichten: 6109
Lid geworden op: 02 nov 2007, 22:18

Bericht door Grainger »

w817rogier schreef:na 3 nummers kun je wel zeggen: de Bassist rocks.
+1
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Hey Gilles, ik heb m dubbel en wil m wel opsturen hoor :)

De vriendin van mn pa had m gekocht toen ik in Winschoten was in de kerstvakantie, zodat ik met mn eigen ogen kon zien dat ik die stack gewonnen had. Dus die is prima op te sturen lijkt me!

Zal mn pa even vragen voor een grote envelop, 1 postzegel lijkt me genoeg toch? Krijg jij ook nog een kadootje, kun je m zo van me krijgen ;)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
livefastdieyoung
Berichten: 222
Lid geworden op: 14 jan 2008, 19:51

Bericht door livefastdieyoung »

Ik heb hem nu ook gehaald, maar je vind hem bijna nergens hier in belgië. Maarja, je vind sowieso bijna nergens magazines over bas...bassplayer vind ik ook praktisch niet :(
Ibanez GSR-200
Peavey TKO 115
Boss ODB-3
DOD Envelope Filter
Gebruikersavatar
albi
Berichten: 3277
Lid geworden op: 25 nov 2006, 13:12

Bericht door albi »

livefastdieyoung schreef:Ik heb hem nu ook gehaald, maar je vind hem bijna nergens hier in belgië. Maarja, je vind sowieso bijna nergens magazines over bas...bassplayer vind ik ook praktisch niet :(
Bassplayer en BGM vind je in bijna elke Intenational Magazine Store(IMS)
Waar woon je ergens?
Ik weet waar je ze zowel in Antwerpen als Gent kunt verkrijgen...
Fender Japan JB-62US/ Squier VM 70 CS / Squier JB Deluxe 5 =>FX=> Ashdown Little Bastard UK 25/100 + VS212

The Foreign Exchange Program
Gebruikersavatar
basske
Berichten: 450
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:47

Bericht door basske »

zelf hier in menen nu ook gewoon te krijgen
Even vragen aan de krantenwinkel of ze die willen indoen
ze zullen dit zeker willen
EBMM SR5 LTD 2008 -- KSD705
Markbass Mini CMD 121P + 121 NewYork -- LM250
EBS Valve Drive
https://users.telenet.be/edwinbass" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
en Adriaan
Berichten: 4083
Lid geworden op: 02 jan 2004, 19:44

Bericht door en Adriaan »

Rieno schreef: Zal mn pa even vragen voor een grote envelop, 1 postzegel lijkt me genoeg toch?
Ik denk het niet .

Kijk hier maar eens
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

en Adriaan schreef:
Rieno schreef: Zal mn pa even vragen voor een grote envelop, 1 postzegel lijkt me genoeg toch?
Ik denk het niet .

Kijk hier maar eens
Oh, dan kan ik m beter even wegen idd, bedankt :) Of weet jij toevallig hoeveel zoiets weegt? Heb geen keukenweegschaal hier.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26245
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Gewoon in envelop doen, adres van Gilles er op, even bij het buurtpostkantoortje naar binnen en 't is gepiept.
Overigens laat het display van mijn keukenweegschaal zien dat een exemplaar exact 217 gram weegt.. (kleine service) :wink:
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Hans58 schreef:Gewoon in envelop doen, adres van Gilles er op, even bij het buurtpostkantoortje naar binnen en 't is gepiept.
Overigens laat het display van mijn keukenweegschaal zien dat een exemplaar exact 217 gram weegt.. (kleine service) :wink:
Haha, dank je Hans! Dan zal die van mij er niet veel naast zitten. Dat daar nog 4 postzegels op moeten joh!
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Fender
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:40

Bericht door Fender »

Shit dat ze hier niet worden verkocht :?
Fender
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14274
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

@ Rieno: U heeft PeeEm!!!!
de grote storthoop heeft gesproken
Plaats reactie