naar welk concert ga jij?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 858
Lid geworden op: 11 sep 2004, 09:18

Bericht door Marijn »

20 november; slipknot, machine fuckin' head en children of bodom in hmh :jam:
Gebruikersavatar
Nine.Zero bass
Berichten: 133
Lid geworden op: 27 jan 2008, 20:08

Bericht door Nine.Zero bass »

Marijn schreef:20 november; slipknot, machine fuckin' head en children of bodom in hmh :jam:
een hoofd wat seksuele interactie heeft met een machine? :roll:
Monolith
Berichten: 1848
Lid geworden op: 06 mar 2005, 12:39

Bericht door Monolith »

Marijn schreef:20 november; slipknot, machine fuckin' head en children of bodom in hmh :jam:
Zeker, ben er bij!

..Voor Slipknot dan, Children of Boredom kan me gestolen worden...
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 858
Lid geworden op: 11 sep 2004, 09:18

Bericht door Marijn »

Monolith schreef:
Marijn schreef:20 november; slipknot, machine fuckin' head en children of bodom in hmh :jam:
Zeker, ben er bij!

..Voor Slipknot dan, Children of Boredom kan me gestolen worden...
Mij ook, maar ik kom voornamelijk voor MH en slipknot vind ik leuk voor erbij....
Gebruikersavatar
Jason
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 jul 2008, 01:16

Bericht door Jason »

Marijn schreef:
Monolith schreef: Zeker, ben er bij!

..Voor Slipknot dan, Children of Boredom kan me gestolen worden...
Mij ook, maar ik kom voornamelijk voor MH en slipknot vind ik leuk voor erbij....
+1

Nu nog vervoer regelen, ik denk namelijk niet dat het afgelopen is voor de laatste trein naar den haag rijdt
Ibanez GSR 190(stiekem is dit mn main :P)
Ibanez BTB 405
Dean Playmate EAB

EBS ValveDrive
Morley Dual Bass Wah

Het kleine Ibanez versterkertje uit het pakket :P
Ashdown MAG300H C115 combo
Marshall VBA400
Gebruikersavatar
Yuomay
Berichten: 2553
Lid geworden op: 07 mei 2007, 20:03

Bericht door Yuomay »

Iron Maiden - TT in Assen !!

Heb er vet zin in :P
Try something different.

Mentally Retarded Friend: Myspace; Facebook
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Bericht door pepe1001 »

en Adriaan schreef:Ik heb mij als vrijwilliger opgeworpen om 16 augustus met mijn jongste zoon naar Iron Maiden in Assen te gaan.
..dan gaan wij elkaar daar treffen, zal moeilijk worden, maar we drinken er een! ( of twee...)

..ook nog naar Tina Turner volgend jaar!
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Lindaas
Berichten: 218
Lid geworden op: 31 jan 2005, 18:25

Bericht door Lindaas »

..ook nog naar Tina Turner volgend jaar![/quote]

ikke ook! 8)
Gebruikersavatar
QuoVadis
Kwoo
Berichten: 3418
Lid geworden op: 30 dec 2004, 18:32

Bericht door QuoVadis »

De 23ste speelt Opeth in 013, heel verleidelijk... helaas op een festival waarvan bijna alle bands me gestolen kunnen worden, en het kost ook weer een hoop geld enzo. Ik hoorde dat ze ook naar A'dam komen dus het is waarschijnlijker dat ik daar naartoe ga. 6 September Occultfest, daar speelt een ex-bandgenootje met haar band Deadcell. De volgende dag allerlei doom metal waaronder Krux in 013.... maar hier geldt hetzelfde verhaal als met Opeth.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23279
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

dat houdt mij ook tegen. Opeth was ook op Bospop, en daar had ik ook geen zin in.......
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

QuoVadis schreef:De 23ste speelt Opeth in 013, heel verleidelijk... helaas op een festival waarvan bijna alle bands me gestolen kunnen worden, en het kost ook weer een hoop geld enzo. Ik hoorde dat ze ook naar A'dam komen dus het is waarschijnlijker dat ik daar naartoe ga. 6 September Occultfest, daar speelt een ex-bandgenootje met haar band Deadcell. De volgende dag allerlei doom metal waaronder Krux in 013.... maar hier geldt hetzelfde verhaal als met Opeth.
Ja 25 november in A'dam

https://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp ... emid=95437
Yamaha RBX JM2.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Overmorgen ga ik naar een try-out optreden van Luna Twist, mijn absoluut favoriete Belgische groep allertijden.
Ze doen dit jaar na een hele lange stilte enkele reunie-optredens en daar ga ik met een beate grijns tussen het publiek staan want ik heb hun platen rotgedraaid.
Filip Moortgat is één van de beste bassisten die we hier ooit gehad hebben (oorspronkelijk gitarist) en toen African Time begin jaren 80 uitkwam vond ik dat even indrukwekkend als "Love Games" van Level 42....Ik ben toen een zevental keer gaan kijken naar Luna Twist en ik was telkens vreselijk onder de indruk
Later heb ik het geluk gehad om met mijn twee helden van Luna Twist samen te spelen (Alain Tant en Dirk Blanchart) en heb ik met Filip Moortgat al leuke babbels kunnen hebben...Ik heb slap vooral via zijn baspartijen geleerd en daar heb ik hem nederig voor kunnen bedanken..
Quasi niemand speelde toen slap in Belgie en het was ongewoon dat een ritmegitarist opeens een bas oppikte en zo goed kon spelen..
Hier is de myspace met enkele extracten (Put Yourself in my place !) en een promotiefilmpje (helaas playback) met Filip op zijn ouwe Wal en met de obligate Trace Elliot...

https://www.myspace.com/lunatwist
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
pompompom
Berichten: 448
Lid geworden op: 11 nov 2003, 10:35

Bericht door pompompom »

QuoVadis schreef: daar speelt een ex-bandgenootje met haar band Deadcell.
:shock: oeh, ís het 1 van die mevrouwen in van die sexy militante pakjes? En zo ja, wie is het? :wink:


OT: Electric Wizard in 013 en The Melvins & Big business in de effenaar. en afgelopen weekend zomer donkerheid...
"If the words "life, liberty and the pursuit of happiness" don't include the right to experiment with your own consciousness, then the Declaration of Independence isn't worth the hemp it was written on."
- Terence McKenna
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Bassland schreef:
RonC schreef:Porcupine Tree: 16-oktober 013 Tilburg
:worship: :yes: IK OOK! Blij blij blij!
Ik laat PT een keertje schieten. Heb ze na het uitbrengen van FOABP nog een keertje gezien en ze hebben nu toch geen nieuw album uit?
Jason schreef:Nu nog vervoer regelen, ik denk namelijk niet dat het afgelopen is voor de laatste trein naar den haag rijdt
Rijdt toch gewoon de hele nacht door in de Randstad? :)
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

Marijn schreef:20 november; slipknot, machine fuckin' head en children of bodom in hmh :jam:
Kan niks vinden op het net....... :(

Ik wil ook
Plaats reactie