Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5672
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

Ach, ik had gisteren via mail een bod gekregen van € 350,- (oftewel de vraagprijs) waarmee ik akkoord ging. Toen ik de adresgegevens kreeg bleek het over onze "vriend" te gaan. Dus daar had ik eigenlijk geen zin in. Vannacht had hij nog een mail gestuurd of ik zsm mijn bankgegevens wilde doorsturen, vanochtend kreeg ik een sms of ik de mail had gelezen en zsm contact met hem op wilde nemen en een 3 kwartier later belde hij nog eens.
Heb hem toen kenbaar gemaakt dat ik druk was en vanavond op zijn mail zou reageren. en dat ik daarbij niet zeker wist of ik de deal door wilde laten gaan. Toen werd hij al wat onvriendelijker aan de telefoon. Toen kreeg ik vanmiddag deze mail van hem:
hallo henk we hebben elkaar net gesproken ivm je fernandes bas. In onderstaande mail geef je duidelijk aan dat je akkoord gaat. Ik vind t ook niet meer dan fatsoenlijk om dan de bas voor afgesproken prijs aan mij te verkopen. Dat er daarna allerlei reacties komen dat kan, maar ik hoop dat jij t ook eerlijk vind dat afspraak= afspraak, je hebt t toch toegezegd?

Hoor graag je positieve reactie.
Groet,
Wim
Waarop ik mailde:
Wim, ik snap dat je de bas graag wilt voor je handel. Zelfs zo graag dat je het schijnbaar gerechtvaardigd vind vind on te proberen mij onder druk te zetten. Van dit soort praktijken heb ik een enorme aversie!! Het is nog steeds mijn instrument en ik, alleen ik beslis wat ermee gebeurt!!! Bij deze blaas ik de "deal" dus af. Ik wens verder ook geen mails, sms'en of telefoontjes van je te ontvangen.
Needless too say, meneer was behoorlijk op z'n pik getrapt...
Gebruikersavatar
Longshadow79
Berichten: 428
Lid geworden op: 27 jun 2010, 00:29

Bericht door Longshadow79 »

Ssst! Misschien kijkt hij wel mee! :twisted:
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19305
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Bericht door Sanders »

Wat een droeftoeter :facepalm: (Dag Wim :D)
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Jack

Bericht door Jack »

Henk ,,,jij verdiend met stip een nieuwe ondernaam dinges,...


een woord...

GEWELDIG :worship: :worship:
Gebruikersavatar
Swordsman3311
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:36

Bericht door Swordsman3311 »

Henk, geniaal!
Gebruikersavatar
Lacertus
Berichten: 1198
Lid geworden op: 28 jul 2010, 13:20

Bericht door Lacertus »

Dhr. Wim heeft toch wel een beetje gelijk toch? Afspraak is afspraak...
> Basses & Amps & FX: zie Profiel |
> TE KOOP |
> ikke topic |
Gebruikersavatar
QPumaLocoQ
weet niet wat-ie wil
Berichten: 7887
Lid geworden op: 23 feb 2009, 23:47

Bericht door QPumaLocoQ »

Held! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5672
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

Lacertus schreef:Dhr. Wim heeft toch wel een beetje gelijk toch? Afspraak is afspraak...
Klopt, hij had ook wel een beetje gelijk. Maar dat beetje had hij al snel verspeeld met zijn opstelling. en daarbij, het is geen Ebay, ik mag mij altijd bedenken. en dat doe ik dan ook als het zo'n personage betreft...
Peter

Bericht door Peter »

Hij zou voor mij ook de kloten kunnen kussen, dit zijn geen normale praktijken. Goed gedaan, Henk! 8)
Gebruikersavatar
Lacertus
Berichten: 1198
Lid geworden op: 28 jul 2010, 13:20

Bericht door Lacertus »

...en daar heb jíj dan weer gelijk in Henk! :)
> Basses & Amps & FX: zie Profiel |
> TE KOOP |
> ikke topic |
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5672
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

Bedankt jongens! :wink:
Gebruikersavatar
phoenix555
Berichten: 455
Lid geworden op: 01 jul 2010, 00:56

Bericht door phoenix555 »

Maare, geld is geld toch? :P
Als ie gewoon je vraagprijs betaald dan is er toch niks aan de hand?
Musicman Stingray '93. || Gallien-Krueger 700RB-II. || Gallien Krueger MBE 212.
Jack

Bericht door Jack »

Er is een moment dat je bij jezelf denk dat geld ook niet alles is.. 8)
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5672
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

phoenix555 schreef:Maare, geld is geld toch? :P
Als ie gewoon je vraagprijs betaald dan is er toch niks aan de hand?
Vind ik niet, ik wil dat de bas gaat naar iemand die er van geniet, die er mee speelt en er goed voor gaat zorgen. Het gaat mij niet om het geld, tuurlijk is dat de belangrijkste drijfveer om hem nu te verkopen (baal er namelijk best van dat hij weg moet), maar niet ten koste van alles. Ik heb er fijn mee gespeeld en ben gek op dat ding.
Dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem aan een "koude" handelaar te verkopen wiens enige doel is zo veel mogelijk winst te maken.
Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 784
Lid geworden op: 20 jan 2009, 16:28

Bericht door Heinz »

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit echt een HELE goede deal: Yamaha BB5000A inclusief koffer voor 350 euries, zo te zien ook nog in hele mooie staat. Het is dat ik op dit moment echt niet nog een bas nodig heb, anders zou ik 'm direct ophalen...
Voor 200 euro meer ook nog een vette Hartke top + Behringer 4x10 erbij.
Wie slaat z'n slag voordat Wim dat doet?
The eyes in the room are all lookin' at the star, but the butts are all shakin' to the bass guitar...

Band: SoulMachine | Youtube channel: Bassguitarvideo
Plaats reactie