VERKOCHT: Marshall DBS 7200 + 4x10 + 1x15

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
canaQ

VERKOCHT: Marshall DBS 7200 + 4x10 + 1x15

Bericht door canaQ » 30 dec 2017, 18:08

Omdat ik nu al een tijd gestopt ben met het spelen in een band mag mijn Marshall stack nu op zoek naar een nieuwe eigenaar. Ik heb altijd met veel plezier op deze stack gespeeld, hij heeft voor mij altijd meer dan genoeg power gehad. Met de buis in de preamp en de ingebouwde EQ kun je er veel kanten mee op. De cabs hebben optisch wat kleine minpuntjes (zie fotos), maar technisch zijn ze helemaal in orde, de speakerkabels krijg je er ook bij.

De versterker levert 200 watt RMS en heeft een piekvermogen van 2000 watt, de 4x10 cab (7041) is 400 watt RMS en de 1x15 (7015) is 200 watt RMS. Er zit een buis (12ax7) in de preamp welke gemixt kan worden met de solid state preamp. Voor de verkoop heb ik er afgelopen week nog een nieuwe buis in gedaan (JJ ECC83S / 12ax7).

De versterker kan getest worden in Eindhoven, neem wel even je eigen bas en kabel mee (mijn kabel is aan vervanging toe). Ik heb geen idee wat de huidige marktwaarde is, op Marktplaats staat hij voor €400, maar een goed bod mag altijd!

Afbeelding

Marshall DBS 7200
Hybrid bass head
Power: 200 Watt RMS; 2000 Watt peak
4 Ohm minimum load
2 preamps: transistor and tube (12ax7)
Compressor with Treshold adjust
Bass, Treble controls
Deep and Bright filters
7 band EQ
Effects Loop
XLR DI output with Pre/Post EQ

Marshall 7041 4x10
4 x 10" with horn
400 Watt RMS @ 8 Ohms

Marshall 7015 1x15
1 x 15"
200 Watt RMS @ 8 Ohms

Meer foto's zijn op Marktplaats te vinden: https://link.marktplaats.nl/m1239495800
Squier "SQ" Precision Bass || Vintage EST96 || Bass Big Muff ||
Marshall DBS 7200 -> Marshall 4x10" + Marshall 1x15"

Plaats reactie