TK: Fender Precision Special PJ >Gereserveerd

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK) uit het menu.
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
Heinz

TK: Fender Precision Special PJ >Gereserveerd

Bericht door Heinz » 04 feb 2018, 02:02

DE BAS IS MOMENTEEL GERESERVEERD

Ik heb deze bas afgelopen week in een opwelling gekocht. Hoewel de bas meer dan prima klinkt voegt hij niet zoveel toe aan de Precisions die ik al heb. Het is een Fender Precision Special Deluxe, Made in Mexico, bouwjaar ergens rond 2000. De Precision Special is een combinatie van een Precision body met een Jazz hals (38mm bij de nut) en PJ pickups. Normaal zijn deze modellen actief, maar er is destijds ook een kleine serie passieve modellen gemaakt, daar is dit er een van. Controls zijn: Volume, Volume, Tone. Kleur: zwart met goudkleurige geanodiseerde slagplaat. De bas is 100% origineel. Komt met de originele Fender gigbag, zelfs de hangtag zit er nog bij. Gewicht is 4,1 kilo.

De bas ziet er netjes uit, is helemaal schoongemaakt en voorzien van nieuwe snaren. Er zijn wel een paar dingen die de lage prijs verklaren:
- De matte topcoat op de headstock laat her en der wat los (zie foto). De lak op de neck zelf is verder nog perfect, dus het is enkel cosmetisch.
- Boven de 12e positie loopt hij wat aan. Om een lage actie in te stellen moeten waarschijnlijk eerst een paar fretjes gevlakt worden.

Ik heb er in totaal 350 euro aan uitgegeven, dat zou ik er ook graag voor terugzien. Met wat afstelwerk heb je hiermee voor een leuk prijs een fraaie Fender Precision. Ik verstuur de bas liever niet, dus als je interesse hebt ben je welkom om hem uit te proberen in Haarlem.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
The eyes in the room are all lookin' at the star, but the butts are all shakin' to the bass guitar...

Band: RockAfellas | Youtube channel: Bassguitarvideo

Plaats reactie