Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26359
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door Hans58 »

De ESP/Vox Humana Jazzbas is vertrokken, dus een update; vetgedrukt is nog in da house
Sinds 1974:

Sakai (het "Burns-model") 1974
Hondo Rickenbacker kopie 1977
Fender Precision 1978
Yamaha RBX 550-II 1988
Fender Jazz Bass Special 1990
ESP Vox Humana Jazz 1986, gekocht in 1994
Squier Jazz Bass 1999
Epiphone Thunderbird 2000
Fender Precision 1979 (gekocht in 2001)
Zelfbouwbasje 2001
BaCH '54 Precision 2007
Squier Vintage Modified Precision 2008
Squier Classic Vibe '60-s Precision 2009
Squier Vintage Modified Precision TB
Zelfbouw Precision 2009 a.k.a. Het Groene Monster
Volcano/Squier Precision
Eastwood Classic 4
Aria A-200 a.k.a. Sakai (het "Burns-model") ca.1974 (terug bij af...)
PeterBuilt Precision Ocean Turqoise Metallic 2011
Encore Precision
PeterBuilt Precision Burgundy Mist 2013
Höfner Ignition vioolbas 2015
China Rickenfaker 4005 2016
Rickenbacker 4003S Midnight Blue 2016
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Basvarken
Berichten: 7419
Lid geworden op: 01 dec 2005, 22:49

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door Basvarken »

Vertrokken:
Ibanez Blazer
Ibanez Soundgear SR 800
MusicMan Stingray
Gibson Triumph (Les Paul Bass)
BaCH BBP-60 MA
BaCH BBT-4 MJBS
Epiphone Rumblekat (Allen Woody Signature)
Epiphone Newport
CBS Les Paul Bass
Gibson BFG Bass
Magic (semi akoestische bas)

Van mij en niet te koop:
Gibson Les Paul Bass
Gibson Les Paul Bass Prototype
Gibson 20/20
Pearl Export Bass
Greco Thunderbird
BaCH SAB 2L
BaCH SAB-1S
BaCH NR Tbird
Epiphone Jack Casady Signature
Revelation RLB
Brooks 1
Brooks EB-PL

Van mij maar te koop:
Brooks EB-PL Noir
Brooks Telebird
Brooks EB-N
Gotchie EB-PL prototype
Naamloos (Gotchie) EB-PL prototype
Proost!

The Gibson Bass Book bestellen?
https://www.thegibsonbassbook.com
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2899
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door Spaghettihout »

Hans58 schreef: 30 sep 2019, 20:30 De ESP/Vox Humana Jazzbas is vertrokken, dus een update; vetgedrukt is nog in da house
Sinds 1974:

Sakai (het "Burns-model") 1974
Hondo Rickenbacker kopie 1977
Fender Precision 1978
Yamaha RBX 550-II 1988
Fender Jazz Bass Special 1990
ESP Vox Humana Jazz 1986, gekocht in 1994
Squier Jazz Bass 1999
Epiphone Thunderbird 2000
Fender Precision 1979 (gekocht in 2001)
Zelfbouwbasje 2001
BaCH '54 Precision 2007
Squier Vintage Modified Precision 2008
Squier Classic Vibe '60-s Precision 2009
Squier Vintage Modified Precision TB
Zelfbouw Precision 2009 a.k.a. Het Groene Monster
Volcano/Squier Precision
Eastwood Classic 4
Aria A-200 a.k.a. Sakai (het "Burns-model") ca.1974 (terug bij af...)
PeterBuilt Precision Ocean Turqoise Metallic 2011
Encore Precision
PeterBuilt Precision Burgundy Mist 2013
Höfner Ignition vioolbas 2015
China Rickenfaker 4005 2016
Rickenbacker 4003S Midnight Blue 2016
China Rickenfaker 4005 2016, deze valt op Hans, hoe is die? Echt Chinees prul, of nog redelijk te doen?
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Re:

Bericht door Pellek »

Niet meer in mijn bezit:
1.Squier Fender P-bas (starters pack)
2.Ibanez Soundgear (350x ofzo)
3.Aria CSB 300

Gekocht omdat Kim Deal er op speelde. Leuk basje maar de neckdive was vervelend. Vond em er heeeel gaaf uit zien.

4.Gebouwde bas door iemand (Fender P bas imitatie)
Een bas waar ik voor naar het zuiden van het land was afgereisd. Een vriend ging mee en de reis was leuker dan de bas zelf. De hals stond krom als een hoepel. Vanwege de lange reis de bas toch gekocht. Nooit lang op gespeeld, uiteindelijk verkocht aan een vriendin van een vriendin voor een prikkie.

5.Carvin BB 75
Ik wilde wat fancies en deze bas leek mij gaaf. Echter was de actie heel hoog. De enige bas die ik heb weggebracht om af te laten stellen. Kreeg em exact hetzelfde terug, maar wel met 40 euro minder in mijn broekzak :finger: .

6.Leduc Padauk 4
Extreem mooie bas, maar actief en dus niet mijn ding.

7.C.G. Winner
Een bas van Dennis. Heb hier vrij veel op gespeeld. Klonk vrij matig en speelde matig, maar wel veel op geleerd. Dit is de bas waar ik het grootste deel van mijn techniek op heb lopen beoefenen.

8.Aria SB Elite II
Deze bas weet ik weinig van. Kort gehad en weer verkocht. Toentertijd was ie nog niet heel populair dus voor veelste weinig (achteraf) verkocht aan iemand op BGF.

9.SX Jazz bas
Mijn main bas voor stage bij theater. Op deze bas heb ik zes maand 50 shows gespeeld. Was een prima bas, zij het wat zwaar. Specifiek voor de stage gekocht, dus daarna ook weer verkocht. Wel de eerste bas die ik had geupgrade; Fender elementen erin gezet.

10.Lefty Squier DHZ bas
Ook deze bas ging mee naar stage. Bij het opkomen werd deze gebruikt gezien we daarna een stukje liepen en de instrumenten allemaal op het karretje achterbleven. Een van mijn eerst DHZ bassen waarbij ik alles geinstalleerd had. Een linkshandige body met rechtshandige hals en Dimarzio element. 52 shows waarvan de helft in de regen, en de hals was toch nog recht daarna. De componist heeft em gekocht zodat ik mij daar geen zorgen over hoefde te maken.

11.Fender Highway One
Mijn eerste echt dure bas. Best een tijdje gehad en deze zou ik nog best wel weer willen. Fijne hals en met hipshot tuners en een dikke brug. Prima ding.

12.Ibanez ATK 300
Ik wilde heel graag verliefd worden op deze bas, maar het lukte maar niet. Actief is het niet voor mij, maar die looks...

13.Fender precision 1977
Gekocht, laten fretten en verkocht. 400 euro winst. Kutbas.

14.Aria CSB 300
Zelfde verhaal als de ATK300. Vandaar dat ik em hier weer kocht. Neckdive is iets waar ik niet mee kan leven.

15.Peter boer Jazz bas 60's

Tweede echt dure bas. Kon er niks mee. Voelde voor mij te kil aan. Vrij snel weer weggedaan. Wel een mooi ding, maar niet mijn ding.

16.Fernandes PJ bas

Deze bas is ook vrij lang gebruikt. Vond em best prima en hij kostte geen drol. Goede klank ook, en een fijn gewicht.

17.Blade Tetra
Gekocht vanwege de goede verhalen. Snel weer verkocht vanwege mijn eigen ervaring.

18.Ibanez Blazer
Een opknapper. Lak zat onder de spuitbus crap. Heel veel tijd in gestoken en een jaartje of 2 gehad. Leuk ding maar qua sound niet indrukwekkend.

19.Ibanez Musician Mc824
Zwaar. NEXT.

20.Fender MiM Jazz

Een bas met een heeele hoge actie. Kostte maar 250 euro dus toch gehaald. Jaren op gespeeld en mijn techniek op ontwikkeld (vooral kracht). Heb toentertijd nog wel de bout van de trussrod vervangen om em beter af te kunnen stellen maar het mocht niet baten.

21.Washburn Force ATB
Een witte 5-snaar. Nu speel ik nooit op 5-snarige maar deze kostte weinig en ik had met veel plezier gewerkt aan de Ibanez Blazer en deze had ook wat werk nodig. Vrij snel weer verkocht maar een fijn gewicht, fijne hals en een goed geluid.

22.Westone Thunder Jet
Samen met een Westone Thunder Jet gitaar gekocht. Puur voor winst. Alsnog wel een leuk ding.

23.Ibanez ATK 300
Nee Pelle die liefde gaat nooit werken. Doei bas.

24.Allparts Sunburst Precision
Zelf in elkaar gezet en verkocht. Spijt van gekregen en nog gemaild met de BGF'er. Dit was ten tijde van mijn theater gedoe. Hele mooie body met niet echt een sunburst maar meer een whiskey burst. Een van de weinige bassen die ik nog wel graag zou hebben.

25. Squier CV tele met 2 jazz elementen
Zelf gebouwd van een verneukte Squier CV. Best een tijd op gespeeld en dat ding was meer dan prima. Goed gewicht, lekkere sound.

26. Yamaha bb1100s
Gekocht en opgeknapt. Vond er weinig aan qua sound en hals. Degelijk, maar niet inspirerend.

27. Cort met kapotte hals
Ja hier kan je niet op spelen. Wilde deze nog repareren maar uiteindelijk in onderdelen verkocht en de stemmechanieken en knoppen als enige gehouden.

En ik heb nu nog:

28.G&L L2000 '78 met nieuwe hals.

Gekocht met een verneukte hals (frets eruit + met epoxy gevuld gaten). Nieuwe hals uit Amerika besteld (twee, een verkocht zodat die ander netto 10,- kostte), en gemonteerd. Superfijne klank. Inmiddels heb ik de fretjes ook gevlakt en gepolijst en speelt ie helemaal prima. Actieve EQ is stuk maar alsnog genoeg opties.

29. DHZ Musicmaster met Bronco hals.
Body + slagplaat zelf gemaakt, Bronco hals erop. Fantastische sound en heeel bespeelbaar. Plectrum only. Ligt bij mijn ouders voor als ik daar muziek maak.

30. Eigenbouw met jazz elementen
Zwaar, lomp, niet mijn ding. Permanent in de koffer. <- oude quote. Inmiddels ligt deze in delen in de werkruimte en ben ik bezig een body van zebrano + swamp ash te maken. Vele malen lichter dan wat ik had, en qua ontwerp ook beter. Ligt goed in balans en ik kijk er dan ook naar uit om em af te maken.

In de tussentijd geen GAS en geen nieuwe dingen. Wel nog een andere bas die ik aan het maken ben, maar het spuitwerk ging prut en gezien ik een hekel heb aan spuitwerk (lang leve Danish Oil) zal die nog wel even in onderdelen blijven liggen.
Laatst gewijzigd door Pellek op 02 okt 2019, 23:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door Rieno »

Rieno op 28 juni '18 schreef: 25 jun 2018, 21:33 En we springen even 2,5 jaar vooruit sinds m'n laatste post hier en het is verdomd rustig :D Niks veranderd sinds toen. Toch nog wel erg GAS voor een Feestrode Precision...
[toenmalig lijstje]
Grappig..we zijn inmiddels 1,5 jaar verder en nadat ik in juni '18 nogmaals m'n GAS voor een Precision in Fiesta Red (met palissander toets) uitsprak, heb ik in juli van dat jaar eentje gekocht :D Het lijstje is dus iets uitgebreider nu:

Verkocht
* Samick P-kopie
* Marathon 'The Duke'-kopie
* Fender Urge 1 ('89)
* Kubicki Ex Factor (Fender-tijd, '90)
* Music Man Bongo ('01)
* Pedulla Thunderbolt 6 ('93)
* MTD Beast, flink verbouwd met EMG's etc. ('06)


Blijvers
* Kubicki Ex Factor (Pre-Fender, '89) .. heb ik alweer 13 jaar, gaat nooit meer weg
* Tobias Standard 6 (begin '90) .. niet zo mooi meer, klinkt fantastisch
* Squier Classic Vibe Precision 60's (2012)


Afbeelding
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26359
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door Hans58 »

Spaghettihout schreef: 01 okt 2019, 08:41
China Rickenfaker 4005 2016, deze valt op Hans, hoe is die? Echt Chinees prul, of nog redelijk te doen?
De eerste indruk was niet zo gek (ook weer niet heel goed, maar de coolfactor van zo'n 4005 wilde ook wat), maar gaandeweg heb ik mijn verdict toch moeten bijstellen.
Ik ondervind toch wel problemen bij het goed bespeelbaar krijgen. Ik ga nog wat met de brug stoeien en een beter topkammetje plaatsen en hopelijk wordt het dan wat beter.
Beetje kwestie van gegokt en toch wel wat verloren. Ik zou het (in elk geval voor dit model) niet weer doen.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Bertjefred
Berichten: 3065
Lid geworden op: 20 aug 2007, 22:18

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door Bertjefred »

Ik zal ook eens updaten,.... de vorige was uit 2010. Toen had ik het setje Aria P's nog. Verder eigenlijk de laatste paar maanden pas weer wat beweging door de 5 snaren.

En dik gedrukt heb ik nog.
Ibanez Sr300dx
Fender Active P-Bass Special
Peavey T40
Peavey Zodiac BXP
Legend Jazz Bass
Yamaha Attitude Custom
Fender Precision Bass '81
Aria Pro II Primary Bass '80
Aria Diamond Hollwobody '68
Fender Mike Dirnt Precision Bass
Aria Pro II Precise Bass '77
G&L ASAT
Kala Passenger U-bass
Ibanez EDB555
G&L L5000
G&L L5000 fretloos
Laatst gewijzigd door Bertjefred op 01 okt 2019, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2899
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door Spaghettihout »

Hans58 schreef: 01 okt 2019, 13:33
Spaghettihout schreef: 01 okt 2019, 08:41
China Rickenfaker 4005 2016, deze valt op Hans, hoe is die? Echt Chinees prul, of nog redelijk te doen?
De eerste indruk was niet zo gek (ook weer niet heel goed, maar de coolfactor van zo'n 4005 wilde ook wat), maar gaandeweg heb ik mijn verdict toch moeten bijstellen.
Ik ondervind toch wel problemen bij het goed bespeelbaar krijgen. Ik ga nog wat met de brug stoeien en een beter topkammetje plaatsen en hopelijk wordt het dan wat beter.
Beetje kwestie van gegokt en toch wel wat verloren. Ik zou het (in elk geval voor dit model) niet weer doen.
Eerlijk gezegd had ik dit antwoord wel een beetje verwacht, het zou ook te mooi voor woorden zijn....
Gebruikersavatar
4snaarinstrument
Berichten: 5306
Lid geworden op: 10 aug 2010, 17:49

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door 4snaarinstrument »

Ik heb de volgende bassen gehad:

Power beat PJ
G&L L2000 tribute
Vox Humana jazz natural
Vox Humuna jazz black
Vox Humana jazz fretloos
Fernandes the Revival 1983
Meerdere allparts jazzen
Allparts precision
Tokai hardpuncher 1981
Framus jazz 1974
Gibson EB2D 1966

En nu heb ik nog:

Fender jazz 1966 refin
Fender precision 1966 refin frankenstein
Fender mustang 1967
Tokai Hardpuncher 1984 fretloos
Tokai jazzsound 1984
Tokai Hardpuncher 1984
Fender
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Re:

Bericht door phoerd »

Pellek schreef: 01 okt 2019, 12:27
....
En natuurlijk nog een door mij professioneel verklootte washburn force atb die je hebt opgeknapt en weer hebt verkocht :jaaaaa:
Gebruikersavatar
Kaasbaas
Berichten: 619
Lid geworden op: 16 aug 2014, 22:53

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door Kaasbaas »

@Pellek
Leuk om te lezen zo. :)
Voor mij is t ook tijd voor een update.

1. Starsun 5 snarige bas.
(2007) Mijn eerste bas moest een 5 snaar zijn. En zo cheap mogelijk. Dat was hij!
Ik heb er geen seconde spijt van gehad maar klonk wel als een aardappel. Keertje gevallen en stemechanieken zijn versleten. Staat nu bij een giratist die wat wil oefenen op de bas.

2. Dean Edge Q4
(2007-2010 )Kon deze heel goedkoop krijgen. Bijna cadeau. Speelt fijn en klonkt (in vergelijking met vorige aardappel) super mooi. Maar het was geen 5 snaar... Uiteindelijk verkocht.

3. Ibanez BTB 675 NTF
2010-2013) Dit was mijn grote liefde. Ik ben vele gitaarwinkels afgegaan en heb vele bassen in de hand gehad. Maar dit moest hem worden. En heel toevallig was dit de eerste bas die ik vastpakte bij de eerste winkel die ik binnenkwam. :lol:
Klinkt mooi in de woonkamer, in de oefenruimte had ik t altijd moeilijk om de sound te krijgen die in mn hoofd bij de muziek hoorde.
Deze heb ik lang gehad maar op den duur geruild.

4. Sterling SUB Ray 5 Walnut Satin
(2014-2015) Ik zocht een bas met humbuckers, ballen.. voor mijn progressieve metal band. Deze was wat aan de lieve kant maar t kon er mee door. Zag er bovendien sexy uit. Ik dacht in de winkel "die stringspacing went wel" ik kon tenslotte niet met Ibanez uit de voete. Maar helaas, de stringspacing went niet. Verkocht.

5. Ibanez BTB 676 NTF
(2013-2014) Ik had mijn BTB 675 geruild voor een Ibanez BTB 676. Een B snaar, dat kan nog lager dacht ik. Dus ik speelde F#-B-E-A-D-G. Maar dat klonk als een schoenendoos en de stringspacing kon ik ook niet aan wennen. Verkocht!

6. Vintage V4 MVW
(2014-heden) Omdat veel indierock bandjes met een toffe bassound op een precision speelde ben ik t eens gaan proberen (met een Mexicaanse Fender Mim). Beviel heel goed en toen ging ik op jacht naar een vette precision bas voor mezelf. Nogsteeds vind ik dit ding fantastisch alleen omdat de band gestopt is en andere bassen cooler of confortabeler zijn pak ik deze wel weinig.

7. Dice
(2017-heden) Ik kon voor een mooie prijs bij een (onbekende) basbouwer een handgemaakte bas uitzoeken. Het is een soort Jazz bas, maar dan met meer ballen en sustain en iets minder toon ofzo. Het instrument heeft een dikke hals en is enorm zwaar maar heeft wel een comfortabele bouw waardoor je het niet merkt. Nouja wel op de fiets of als je hem van de grond raapt :mrgreen:
Blijkt vet te werken in rock en metal. Deze hou ik sowieso ala is t maar voor eventueel studio werk, ik ga onder de 2000 euro geen beter klinkende jazz bas vinden.

8. Ibanez SR 305
(2017-heden) Ik had ineens geen 5 snaar meer. En omdat ik mn oude Ibanez miste heb ik deze maar 2de hands aangeschaft. Speelt fijn en klinkt nog best aardig in de woonkamer. Hij is nu te koop omdat hij overbodig is.

9. Fender Jazz Mim
(2017-heden) ik had een jazz nodig die sneller was dan mn Dice. Ik heb geleerd dat minder sustain soms mooier is. Voor mijn new wave bandje heb ik voorkeur voor deze bas over mn Dice.

10. Warwick Corvette $$
(2019-heden) Deze stond al vanaf 2013 of eerder op mn verlanglijstje. Klonk eigenlijk kut toen ik hem 2de hands kocht. Maar na nieuwe snaren en een afstelbeurd is hij wel heel tof. Ik ben benieuwd hoe deze gaat bevallen.
Basjes:
- Fender Player Serie Jazz, Vintage V4, Sadowsky MetroExpress J5, Ibanez TMB100, Ibanez BTB 675, Fazley P
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: Re:

Bericht door Pellek »

phoerd schreef: 02 okt 2019, 21:25
Pellek schreef: 01 okt 2019, 12:27
....
En natuurlijk nog een door mij professioneel verklootte washburn force atb die je hebt opgeknapt en weer hebt verkocht :jaaaaa:
Oh ja! Dat was ook een leuke bas. Weet niet meer wat er aan mankeerde maar was wel een leuk project :) Ik zal em toevoegen.

@Kaasbaas: Fijn om te horen dat het leuk is om te lezen :). Ik vind de context wat leuker dan alleen maar lijstjes. Leuk ook om de jouwe te lezen!
Gebruikersavatar
jorren
moderator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 20 jan 2015, 19:48

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door jorren »

Ik zal ook eens een lijstje maken.
Ik heb de afgelopen jaren heel wat bassen geprobeerd zonder er veel aan uit te geven

Verkocht:
Squier Affinity P bass
Egmond J Bass
Grant Telebas
Washburn Force ABT (koop ik vrijdag, morgen, weer terug!)
Wolf 7 snaar
Cort Artisan B5FL
Unicorn Bass (zo’n headless fake steinberger)
Yamaha TRBx305
Squier VM fretless
BC Rich Bas
Richwood J Bass
Johnson P bass
Stagg Akoestische bas
Cort GB 34A
Yamaha waarvan ik het type niet weet
Fretless merkloze musicman model

in bezit
Ik heb een Hofner contemporary 500/8 incl case. Ik heb gezworen bij een aantal familieleden & vrienden dat ik die nooit meer weg zal doen :D

Verder komt de Washburn Force ABT terug, als backup bas.
Morris SG bass 30”
Sadowksy Metro Express 5/21 Hybrid
BassAgent schreef: 13 apr 2020, 10:21 Ik zag dat goedkopebassenfetisjist Jorren (bedoel ik niet vervelend trouwens) erop had geboden.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Re:

Bericht door phoerd »

Pellek schreef: 02 okt 2019, 23:40
Oh ja! Dat was ook een leuke bas. Weet niet meer wat er aan mankeerde maar was wel een leuk project :) Ik zal em toevoegen.
Ik had gedacht dat ik wel een nieuwe jackplug kon inbouwen met een lock-mechanisme, maar het uitboren was niet mooi geworden en de nieuwe plug die ik in gedachten had paste niet waarna ik niet meer wist hoe dit op te lossen.
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: Welke bassen heb je tot nu toe gehad?

Bericht door Concorde »

M'n lijstje maar weer's ge update....
Vetgedrukt in huis

Mustang P (?)
Ibanez soundgear SR 1500
Palmer 5-sn
Warwick Corvette STD
OLP 5-sn
Fender Jazz24
J&D P knutselbass
Dean akoestische roeiboot
KSD jazz
Ibanez SR300
Washburn 5-sn
Squier TB
Knutseljazz
Fender Precision '57
Sterling Sub
Yamaha BBN5
Borjes J5
Sire Miller V5 5sn.
Squier CV '50 Telebass
Musicman Stingray Limited Edition 2008, Sequoia Gold 5-sn
HB PB50 Tele knutselbas
Laatst gewijzigd door Concorde op 20 okt 2019, 01:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Plaats reactie