Het grote GAS topic

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
zomnius
Berichten: 1714
Lid geworden op: 21 mei 2007, 19:34

Re: Het grote GAS topic

Bericht door zomnius »

Ik denk dat Rieno geen Cure fan iz.
Jouw bas lijkt best wel op een......
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: Het grote GAS topic

Bericht door Hagen »

The Cure vond ik toen met Forrest nog een interessante band. Nooit die bas gezien. Wat een kanon zeg!
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2897
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Het grote GAS topic

Bericht door Spaghettihout »

Verdikkeme.... waar ik een lichtelijk jeukende GAS had voor een Warwick of een Squier CV 50's bas, heb ik deze week het genoegen gehad om een Ibanez sr670 te beroeren, man, dat ding laat me niet los, geweldige bespeelbaarheid, mooie klank, heerlijk ding gewoon, heb ik nu gas over gas, of ben ik mezelf aan het verGASSen….
https://www.thomann.de/nl/ibanez_sr670_skf.htm
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4274
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Het grote GAS topic

Bericht door Brinkmeister »

Spaghettihout schreef: 26 aug 2019, 13:42 Verdikkeme.... waar ik een lichtelijk jeukende GAS had voor een Warwick of een Squier CV 50's bas, heb ik deze week het genoegen gehad om een Ibanez sr670 te beroeren, man, dat ding laat me niet los, geweldige bespeelbaarheid, mooie klank, heerlijk ding gewoon, heb ik nu gas over gas, of ben ik mezelf aan het verGASSen….
https://www.thomann.de/nl/ibanez_sr670_skf.htm
Vergassen heb je alleen met Duitse merken.
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7184
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Het grote GAS topic

Bericht door HNZ »

Brinkmeister schreef: 28 aug 2019, 14:10
Spaghettihout schreef: 26 aug 2019, 13:42 Verdikkeme.... waar ik een lichtelijk jeukende GAS had voor een Warwick of een Squier CV 50's bas, heb ik deze week het genoegen gehad om een Ibanez sr670 te beroeren, man, dat ding laat me niet los, geweldige bespeelbaarheid, mooie klank, heerlijk ding gewoon, heb ik nu gas over gas, of ben ik mezelf aan het verGASSen….
https://www.thomann.de/nl/ibanez_sr670_skf.htm
Vergassen heb je alleen met Duitse merken.
...komt van thomann.de...
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4274
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Het grote GAS topic

Bericht door Brinkmeister »

HNZ schreef: 28 aug 2019, 15:38
Brinkmeister schreef: 28 aug 2019, 14:10

Vergassen heb je alleen met Duitse merken.
...komt van thomann.de...
Ja, dan werk je het wel in de hand.
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2897
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Het grote GAS topic

Bericht door Spaghettihout »

...Komt goed uit, het gaat toch de Warwick ooit worden, we blijven bij de Deutsche gründlichkeit, ik loop mezelf steeds gek te maken als ik weer iets anders tegenkom...
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4274
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Het grote GAS topic

Bericht door Brinkmeister »

Spaghettihout schreef: 28 aug 2019, 16:54 ...Komt goed uit, het gaat toch de Warwick ooit worden, we blijven bij de Deutsche gründlichkeit, ik loop mezelf steeds gek te maken als ik weer iets anders tegenkom...
Nooit last van. :oops:
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
JohandeJong
Berichten: 997
Lid geworden op: 18 dec 2017, 18:24

Re: Het grote GAS topic

Bericht door JohandeJong »

Pfffffttt daar heb ik nou ook zelden last van ;) Maar twee keer per maand ofzo.
Maar die SR bassen spelen wel te gek hoor. Ik ben normaal van de shortscale vanwege niet al te grote en reumatische handen maar die SR bassen heb ik geen moeite mee om te bespelen. Daar kan (voor mij) geen ander model tegenop.
Maar er is ook niets op tegen om, voor niet teveel geld, naast een Warwick een leuke SR er bij te hebben. Bijv. deze: https://link.marktplaats.nl/m1447359148
Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat! :rock2:
Diagnose: BHPD (Bass Hoarding Personality Disorder)
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2897
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Het grote GAS topic

Bericht door Spaghettihout »

JohandeJong schreef: 28 aug 2019, 17:31 Pfffffttt daar heb ik nou ook zelden last van ;) Maar twee keer per maand ofzo.
Maar die SR bassen spelen wel te gek hoor. Ik ben normaal van de shortscale vanwege niet al te grote en reumatische handen maar die SR bassen heb ik geen moeite mee om te bespelen. Daar kan (voor mij) geen ander model tegenop.
Maar er is ook niets op tegen om, voor niet teveel geld, naast een Warwick een leuke SR er bij te hebben. Bijv. deze: https://link.marktplaats.nl/m1447359148
Hahaha….wij van wc eend.....
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: Het grote GAS topic

Bericht door wombatboter »

Ik ben zelf zo ongelooflijk benieuwd wat de volgende GAS gaat veroorzaken en meestal komt die er zeer snel wanneer je zoals ik nu schrijft : "Net even gekeken naar mijn materiaal en ik zie niet echt goed in wat ik nog wil aanschaffen of willen verkopen, het is prima zo !"
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18616
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Het grote GAS topic

Bericht door Pedullist »

'Ik kan mij niéts voorstellen wat ik nog zou willen hebben'....week later: bruine bestelbus voor de deur.
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7184
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Het grote GAS topic

Bericht door HNZ »

Het is bij mij ook prima zo.


MAAAAR, mocht zich een financiële meevaller voordoen, dan kan het altijd nog prima-er...
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4274
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Het grote GAS topic

Bericht door Brinkmeister »

Pedullist schreef: 03 sep 2019, 15:26 'Ik kan mij niéts voorstellen wat ik nog zou willen hebben'....week later: bruine bestelbus voor de deur.
:rofl:

Op mijn werk voor de deur ja. En dan 's avond om 23.30 stilletjes de trap op met de bas. Terwijl alle verpakkingsmateriaal op het werk in de container gaat.
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: Het grote GAS topic

Bericht door wombatboter »

Nee hoor, bijhouden en zo netjes mogelijk opensnijden want je verkoopt het toch snel ! :facepalm:
what fools these mortals be
Plaats reactie