nieuwe bas

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
RoyStar
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:37

Bericht door RoyStar »

Ik heb een tijdje zo'n Washburn XB 100 gehad. Niet echt slecht maar ik was een Fender Jazz USA gewoonen ben nu een Spector gewoon. In ieder geval kan ik zeggen dat die XB lekker licht was om te spelen. En hij zag er strak uit!
Basses: Ibanez SR5000SM 1998 / Ibanez SR705
Amp: Ashdown MAG 300 + 2x 10" combi / Ashdown MAG 410T (4x 10" cabinet)
Stings: Elixer
Studio: Sonar Platinum / Tannoy Reveal Monitors / Focusrite Scarlett 2i2 / Beyerdynamic + Sennheisser headphones
Gebruikersavatar
DaMaGe, Inc.
Berichten: 101
Lid geworden op: 26 apr 2004, 22:37

Bericht door DaMaGe, Inc. »

JerryBig schreef:Leuk setje om mee te beginnen. Heb er zelf ook naar gekeken. Heb een jaar geleden een Dean Edge gekocht met 15 watt Peavey versterkertje. Klonk net even beter, voor maar weinig geld meer.
Ik ga zelf denk ik ook zo'n Dean Edge kopen als mijn eerste basgitaar.
Een goeie prijs aangezien ik niet zo'n groot budget heb,...
Maar ik wil hem wel eerst nog even zelf uitproberen bij 'Feedback' ofzo. 8)
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

DaMaGe, Inc. schreef:
JerryBig schreef:Leuk setje om mee te beginnen. Heb er zelf ook naar gekeken. Heb een jaar geleden een Dean Edge gekocht met 15 watt Peavey versterkertje. Klonk net even beter, voor maar weinig geld meer.
Ik ga zelf denk ik ook zo'n Dean Edge kopen als mijn eerste basgitaar.
Een goeie prijs aangezien ik niet zo'n groot budget heb,...
Maar ik wil hem wel eerst nog even zelf uitproberen bij 'Feedback' ofzo. 8)
Heb er 1 als je dat goedkope ding bedoelt :) Klinkt goed voor het geld. Kan je geen breuk aan vallen. 8)
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Beestmens schreef:
DaMaGe, Inc. schreef: Ik ga zelf denk ik ook zo'n Dean Edge kopen als mijn eerste basgitaar.
Een goeie prijs aangezien ik niet zo'n groot budget heb,...
Maar ik wil hem wel eerst nog even zelf uitproberen bij 'Feedback' ofzo. 8)
Heb er 1 als je dat goedkope ding bedoelt :) Klinkt goed voor het geld. Kan je geen breuk aan vallen. 8)
Er zijn verschillende Edge's....jij (Beestmens) hebt de Edge One (als ik het goed heb) daarboven zitten nog de gewone Edge, de Edge Q4 en de Edge Q4pro nog..............
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Plaats reactie