Fender vintera

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10856
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Re: Fender vintera

Bericht door Joey »

Afbeelding
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Smullie
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 mar 2019, 18:58

Re: Fender vintera

Bericht door Smullie »

Ik was eigenlijk met genoeg budget naar daar gegaan voor een american performer mustang of zelfs nog iets meer voor het geval dat er nog een shortscale was die me nog meer beviel en ik ben uiteindelijk met de Vintera naar huis gegaan. Ongeacht budget voelde en klonk die het best voor mij...

Wat mij betreft dus de prijs waard...
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Fender vintera

Bericht door HNZ »

Bedankt! Ik heb nu meer GAS dan na het eten van 153 kg bruine bonen met 17 potten sambal, 7 mud uien en een strengetje of vijf knoflook...
:?
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Re: Fender vintera

Bericht door aap »

Die sea foam green is wel echt mooi! Jammer dat ze de trusrod niet op een moderne manier aanpakken.
Smullie
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 mar 2019, 18:58

Re: Fender vintera

Bericht door Smullie »

HNZ schreef: 02 aug 2019, 13:03 Bedankt! Ik heb nu meer GAS dan na het eten van 153 kg bruine bonen met 17 potten sambal, 7 mud uien en een strengetje of vijf knoflook...
:?
:lol:

aap schreef: 02 aug 2019, 18:09 Die sea foam green is wel echt mooi! Jammer dat ze de trusrod niet op een moderne manier aanpakken.
Die trusrod lijkt idd redelijk onbereikbaar zonder de slagplaat eraf te halen...Gelukkig werd de bas goed afgesteld geleverd bij mij...
Plaats reactie