naar welk concert ga jij?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Spaghettihout
pastaplank

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Spaghettihout » 17 jul 2019, 22:39

Brinkmeister schreef:
17 jul 2019, 22:31
Spaghettihout schreef:
17 jul 2019, 20:23
Dat zoog apenballen.
Op het podium?

Brinkmeister

Bericht door Brinkmeister » 17 jul 2019, 22:41

Spaghettihout schreef:
17 jul 2019, 22:39
Brinkmeister schreef:
17 jul 2019, 22:31

Dat zoog apenballen.
Op het podium?
Zo klonk het nochtans wel.
Lemmy Kilmister schreef:"I like girls. That’s the only reason I’m in the music business – I discovered you could get women to take their clothes off if you had a guitar. And they come off a lot faster if you can play it."

ritz

Re: Moshulu

Bericht door ritz » 18 jul 2019, 22:25

ritz schreef:
24 jun 2019, 18:03

Wie zijn dat dan?:

Jeff Berlin, Dennis Chambers, David Sancious en Oz Noy

https://cultuurpodiumboerderij.nl/programma/moshulu/
Wat een teleurstelling en een zielloos optreden. Na 50 minuten ben ik weggegaan.

Afbeelding
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/

wombatboter

Bericht door wombatboter » 18 jul 2019, 22:34

Wat scheelde er ? Berlin tijdje geleden gezien in Tilburg met Chambers en Henderson en dat was erg goed..
what fools these mortals be

ritz

Bericht door ritz » 19 jul 2019, 09:08

wombatboter schreef:
18 jul 2019, 22:34
Wat scheelde er ? Berlin tijdje geleden gezien in Tilburg met Chambers en Henderson en dat was erg goed..
Dat trio heb ik toen ook gezien en vond dat eveneens erg goed.

Deze ‘supergroep’ speelde zonder bezieling. Er zat geen swing of groove in en ik hoorde iemand in de zaal zeggen dat het nogal wiskundig klonk. Het was nogal doods. Soms leek het ook net een beginnende bluesband (daar hoef je Chambers niet voor mee te nemen). De verwachtingen waren redelijk hoog maar al met al zeer teleurstellend. Oz Noy kan naar mijn idee ook niet tippen aan het niveau van Henderson.
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/

Pedullist
palingsoundpurist

Bericht door Pedullist » 19 jul 2019, 10:49

Dat gevoel heb ik altijd bij Berlin (ook wel bij Henderson). Theoretisch kloppende muziek, maar er gaan geen onderdelen kloppen in mijn lijf.

SaabandBass

Bericht door SaabandBass » 07 sep 2019, 20:34

Vrijdag Dan Baird & Homemade Sin, Jason and the Scorchers en The Kentucky Headhunters op het programma staan.

Brinkmeister

Bericht door Brinkmeister » 11 sep 2019, 12:12

Volgend jaar februari naar Testament, met Death Angel en Exodus in het voorprogramma. Vooral zin in Testament, heel benieuwd naar Alex Skolnick live.

En vrijdag proberen kaartjes te scoren voor Five Finger Death Punch, Megadeth en Bad Wolves. Megadeth was de laatste paar keer dat ik ze gezien heb erg sterk, ik ben benieuwd of die über-Amerikaanse spierballenmetal van Five Finger Death Punch me live kan boeien.
Lemmy Kilmister schreef:"I like girls. That’s the only reason I’m in the music business – I discovered you could get women to take their clothes off if you had a guitar. And they come off a lot faster if you can play it."

Monkey

Bericht door Monkey » 11 sep 2019, 12:21

SaabandBass schreef:
07 sep 2019, 20:34
Vrijdag Dan Baird & Homemade Sin, Jason and the Scorchers en The Kentucky Headhunters op het programma staan.
Vroeger ooit een keer in het voorprogramma mogen staan van Jason &the Scorchers in het oude Metropool. Ze moesten over onze spullen spelen, en ik had toen net een nieuwe Ashdown Mag combo. Jezus wat speelden ze hard, die arme versterker heeft de hele avond staan clippen, gelukkig zonder blijvende schade.
Shiiiiiit...

een website

Monkey

Bericht door Monkey » 11 sep 2019, 12:23

Ik probeer in december een concert te pakken van 'the Allman Family' in het Beacon Theatre in NY. Maar eerst begin november naar een blues festival in Tsjechië.
Shiiiiiit...

een website

didi

Bericht door didi » 15 sep 2019, 14:26

Gisteren naar een Rob Franken tribute geweest in LV.
Trio met Karel Boehlee en Theo de Jong. Fe-no-me-naal !!
Fender Rhodes, Fretless bas en drums. Mijn gedroomde bezetting.

Ter ere van Franken werd de release van zijn Function Stereo Music 3CD gelaunched die overigens een Edison kreeg. Hij maakte in de jaren 70 liftmuziek, warenhuismuziek, vliegveldmuziek. Maar zo'n niveau dat alle scepsis rond dit achtergrondgenre verdwijnt.

MR. LEE

Bericht door MR. LEE » 19 sep 2019, 10:45

Gisteravond even een drie kwartiertjes bij het optreden van de Hermes House Band gestaan in Alphen a/d Rijn.
Ik vond ze enorm goed spelen , en heb er echt van genoten ! ,....met name de bassist deed de boel de pan uit swingen !
Wat kan die jongen spelen zeg ! :jaaaaa:
"ohhh , speel je uhhh ...basgitaar ? ,...maar da's toch makkelijk ?,...d'r zitten toch maar vier snaren op ? " :facepalm:

bobbelmans

Bericht door bobbelmans » 20 sep 2019, 08:59

Ik was bijzonder verrast laatst te horen dat (let op, komt ie..) de vader van een vriendje van de zoon van mijn vriendin de mede oprichter van Hermes House Band nog steeds met die band optreedt.
Heb ik wel bewondering voor want ik vond de I will survive hit van ze echt verschrikkelijk.....ik dacht dat het toen echt een studentikoos cover bandje was....
face down in the dirt

Plaats reactie