Oordoppen voor bandoefening

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
RMarcil34

Oordoppen voor bandoefening

Bericht door RMarcil34 » 12 sep 2019, 09:50

Ik heb in deze avant-garde metalband gezeten en ik heb echt enkele suggesties en aanbevelingen nodig voor oordopjes voor muzikanten. Ik kreeg de diagnose tinnitus en ik moet echt oordoppen gebruiken als ik echt van mezelf hou en als ik echt muziek wil spelen. Ik heb onlangs YouTube gecontroleerd en DIT gevonden. Ze zijn gemaakt door een bedrijf met de naam Big Ear en ze lijken goed, maar ik heb nog niet besloten of ik ze wil bestellen omdat het moeilijk is om aangepaste oordoppen te bestellen als de mensen die de oordoppen gaan maken uit het buitenland komen. Ik hoop dat je me hiermee kunt helpen.

BassAgent
de baswâht

Re: Oordoppen voor bandoefening

Bericht door BassAgent » 12 sep 2019, 10:22

Ik gebruik al een jaar of vijftien op maat gemaakte oordoppen, "vroeger" van Elacin (kun je gewoon bij Schoonenberg laten maken), en mijn laatste setje is gemaakt door Tjidde. Topgast en hele fijne oordoppen.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde

Sjtevel 1984

Bericht door Sjtevel 1984 » 12 sep 2019, 13:45

Inderdaad, otoplastieken zijn de way to go!
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.

AmericanIdiot

Bericht door AmericanIdiot » 12 sep 2019, 23:53

Elacin heb ik ook jaren gehad, zijn prima. Helaas moet je ca. elke 4 jaar weer nieuwe omdat ze dan niet meer goed afsluiten. Je gehoorgang schijnt gedurende je hele leven van vorm te veranderen.

Ik heb nu weer Alpine's, gebruik ik ook voor concerten en zijn een betaalbaar alternatief voor het geval je ze eens kwijtraakt.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Trace Elliot V-Type Preamp Crown XTi1000 MarkBass F1

Plaats reactie