Blauwe pickguard voor fender jb

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Mailtje teruggehad van pickguards.com, ze verschepen ook internationaal :-). Waarschijnlijk ga ik binnenkort dan maar de bestelling plaatsen (kosten van de pickguard 49.95 dollar en verzendkosten ongeveer 12.00 dollar).
And Button is not yet a zebra
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Da's dan wel redelijk prijzig. Kun je niet een mailtje sturen naar Paul van Bassmatters? Die kan er vast ook wel aan komen. Ik heb daar een zwarte slagplaat voor een P-bas gehaald en dat was 40 euro en dan heb je er eentje van Fender.
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Pearloid is duur, veel goedkoper zal je het in nederland niet kunnen krijgen helaas. Een zwarte slagplaat voor een pbass zou bij pickguards.com iets van 20 dollar kosten denk ik.
Maar goed, schoonheid heeft zijn prijs helaas.
And Button is not yet a zebra
sbakker
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 dec 2003, 15:44

Bericht door sbakker »

Gewoon even naar www.musik-produktiv.de gaan. Heb ik ook wel eens wat besteld. Prima service! en voor weinig :wink:

https://www.musik-produktiv.de/shop2/sho ... /!18121995

keuze genoeg :D
Spector NS2000/Q4
Spector NS-2b
Swing Mojo Ebony Thru
Fender MIM Jazz
Fretless custom made
Trace Elliot AH-300 Series 6 Te koop
Trace Elliot 1048 4x10 Te koop
Aguilar AG500
Aguilar GS112
Aguilar GS112 NT
Safari 1x12 Giraffe Series
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Jupz, Musik-produktiv werkt perfect!! Heb er mijn fx vandaan! 8)
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Heb ook mijn ebs pedalen uit duitsland, wel wat rommelig verpakt (2 effectdoosjes in een doos die 10x te groot was zonder extra bescherming in de doos), maar alles werkte, betaling en levering verliepen ook goed en snel.
Maar ik heb even gekeken, en ze hebben idd vrij veel, alleen geen blauwe pearloid voor een jazz helaas (wel voor een strat voor 95 euro!). Maar maakt me nu weinig uit, heb nu wel de indruk dat ik sterk uniek ga zijn binnen een maandje :).
Plaats reactie