Wat is je nieuwste bass gear? #2

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

:yes:
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
frank24
Berichten: 1351
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:17

Bericht door frank24 »

Dus het epicentrum van de aardbevingen gaat zich verplaatsen naar Leiden... :lol:
"Warwick, Musicman, Marshall en Mesa Boogie misbruiker"
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Ahh das maar 20 minutjes fietsen maximaal :mrgreen:
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10848
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Hoppa!

Afbeelding
Afbeelding

Nieuwe snaren voor de Warwick en Ibanez, die nu wel eens elektronisch op orde moet komen...
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Twee setjes nieuwe bassnaren. Eentje met lichtgevende groene snaren.... Die ik nooitnienimmer op mijn basje zal zetten. Want da's nie mijn ding... (Gekregen bij het Warwick basscamp)
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

DR Neons? Dat zijn toch wel gave snaren (ik geloof coated Hi-beams).Of iets van Warwick zelf?

Maar die kleuren, tja.. :P
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Yup DR beams..

Maar dat is zo niet wat op mijn bas gaat komen...
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

zijn eigenlijk best fijne snaren. heb fluor rose op mijn rick liggen. Heb nog getwijfeld om die groene te kopen. Puur omdat onze violist het vreselijk vind. Om hem te stangen.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Ik zat te denken aan de gele versie voor op m'n Bongo, leek me wel mooi kleuren. :P

Maar on topic:
Afbeelding
Van 't weekend tweedehands binnengekregen. Ik gebruik 'm bovenop m'n Ampeg SVT-III, maar da's natuurlijk geen fulltube & die heeft geen gain knop. De drive die ik er thuis al uit kon krijgen klonk heerlijk, ben benieuwd hoe dat vanaaf in de oefenruimte is. De programmable feature is in ieder geval erg nice, en het is ook een handige footswitch EQ.
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Haico

Bericht door Haico »

Meowmix[quote] schreef:Ik gebruik 'm bovenop m'n Ampeg SVT-III, maar da's natuurlijk geen fulltube & die heeft geen gain knop.
De volume knop is de gain knop, volgens mij. Dus je mist de master volume knop. :D

Het is een Ampeg, he. Gain lekker hard (volume kan je in toom houden met de level van de grafische EQ) en de mids goed boosten. Altijd een dikke drive.
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Mja dat dacht ik ook, maar met het volume op 2:30 uur begint ie pas een beetje vuil te klinken, en met de EQ krijg ik er dan niet genoeg volume af om de band niet doof te spelen in 't hok. Om over thuis opnemen maar te zwijgen :)
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Haico

Bericht door Haico »

Je hebt een GEB7 in de verkoop. Zet die eens in de efects loop. Daarmee kan je nog eens 20dB eraf halen. :)
Gebruikersavatar
Barnhard
Berichten: 344
Lid geworden op: 19 jun 2012, 21:44

Bericht door Barnhard »

Afbeelding

Na jaren opzoek te zijn een goeie deal gescoord! De knoppen staan verkeerd op deze pic maar ja...
Haico

Bericht door Haico »

8) 8) 8)

Nog even een voorbeeldje hoe ze wel moeten staan:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Die knoppen zijn meer voor 't gevoel? :D
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Plaats reactie