Basgasten - de podcast

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6227
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door AmericanIdiot »

Leuk interview met Glen!

Misschien wel leuk om een volgende keer een vraag te stellen over versterkers; wat gebruikt men en waarom? Ben weleens benieuwd of daar ook hele filosofieen over uitkomen of misschien wel helemaal niet en is dat geneuzel echt iets voor bgf'ers met teveel tijd :)
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

Goed idee! Ik ben er op dat moment natuurlijk niet zo mee bezig omdat we geen versterkers hebben staan, maar ik zal het eens vragen, zeker bij mensen bij wie dat interessant is.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
SaabandBass
Berichten: 422
Lid geworden op: 26 jun 2013, 21:43

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door SaabandBass »

Ik zou eens een Spotify account aanmaken, de reacties hier maken me nieuwsgierig.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

Je kunt 'm ook luisteren in Google Podcasts (als je een Android telefoon hebt) of Apple Podcasts (als je een iPhone hebt).
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 4824
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:48

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Green Goblin »

Of op de pc, als je naar de website van Apple podcasts gaat.(link in het begintopic). Ik heb al die nieuwerwetse rommel als Spotify of Apple ook niet :-)
Ibanez SR370EF - Motion B-05 - Schecter Diamond-J - Squier Contemporary Active Jazz - Westone "The Rail" - Yamaha BB414 OM
8e BGF-meeting NOORD - Groningen - 5 november 2017
BGF gewichtenlijst
Gebruikersavatar
SaabandBass
Berichten: 422
Lid geworden op: 26 jun 2013, 21:43

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door SaabandBass »

BassAgent schreef: 21 jul 2019, 18:55 Je kunt 'm ook luisteren in Google Podcasts (als je een Android telefoon hebt) of Apple Podcasts (als je een iPhone hebt).
Dat gaat m dan worden. Morgen eens luisteren onderweg.
Gebruikersavatar
thomaskm
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 mei 2010, 11:45

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door thomaskm »

Ik had net een lange fietstocht te gaan en dacht: daar zou ik wel een verse basgasten bij kunnen gebruiken. En toen bleek ie er nog te zijn ook! Wat kan die vrouw spelen en zingen zeg. Die minuut of 2 dat ze alleeh maar zingt en speelt waren puur genieten. Hoop dat je nog lang met deze podcast doorgaat!
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

Gaaf he? Ik zat ook echt te genieten toen ze dat aan het doen was. Phaedra is te gek :-)

Over twee weken Ralf Pouw, maar luister intussen nog even naar die met Phaedra :)
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4274
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Brinkmeister »

Vanmiddag tijdens het opruimen van de zolder geluisterd, hij was weer goed. Belachelijk getalenteerde bassist! Voor een meisje dan. ;)
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

Er staat weer een nieuwe voor je klaar!
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22568
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door wombatboter »

Heb die van Phaedra voor een groot deel beluisterd (ik moest weg) maar hele leuke bassiste...het "staat" er ook onmiddellijk wanneer ze iets speelt (zoals die Wham nummers). Timing zit goed, klank is lekker.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4274
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Brinkmeister »

Ralf Pouw: Alweer een sterk verhaal! Op de koptelefoon even raar, want hij laat halverwege een zin soms een hele diepe stilte vallen waardoor ik in het begin dacht dat ik issues had. Goed interview weer, komt over als een leuke gast en leerzame tips.
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

Vrijdag komt natuurlijk weer een nieuwe aflevering uit; ik heb hem gisteren gemonteerd. De nieuwe aflevering is met Xander Vrienten en is echt tof om te luisteren, al zeg ik het zelf. Wat ik ook nog wel kan verklappen: maandag interview ik Joost van Haaren (Krezip, Novastar, Maaike Ouboter). Heb je vragen voor Joost? Let me know!
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4274
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Brinkmeister »

Krezip, daar kan ik echt niet naar luisteren. Maar goed, voor de band moet het wel waanzinnig zijn geweest om zo jong al door te breken.
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

De aflevering met Xander staat in je podcast feed!
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Plaats reactie