Gold Tone Micro Bass 25” FL

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eppie
Berichten: 203
Lid geworden op: 17 nov 2010, 15:12

Gold Tone Micro Bass 25” FL

Bericht door eppie »

The Gold Tone Micro Bass 25” FL

Er zijn van die dagen dat je het zonder snoertje wil, midden in de tuin met een natuurlijk geluid.
Telkens pakte ik mijn klassieke gitaar nylon bespannen, ik hou van dat warme geluid en die slappe snaar spanning. Maar er moest een bass komen met dezelfde warmte als nylon snaren en het zelfde gevoel….

Vandaag kreeg ik een doos bezorgd met daar in een doos en daar in zat een tas met een bass met rare rubberen snaren!

Na een een paar uurtjes stemmen, is het een erg leuk ding… En het ruikt ook nog erg lekker!

Kortom: Ik ben er een beetje verliefd op geworden, het is effe wat anders…. :-)
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: Gold Tone Micro Bass 25” FL

Bericht door Concorde »

Grapping ding!
Ik heb 'm ff opgezocht...
Best een duur basje nog...
Harley Benton heeft ook zo'n bas. Ik zal maar niet zeggen wat die kost.

Maar veel plezier met je bas! Tof ding!
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Gebruikersavatar
rensbass
Berichten: 2328
Lid geworden op: 22 mei 2007, 15:30

Re: Gold Tone Micro Bass 25” FL

Bericht door rensbass »

Sjiek aparaat, waarom koos je deze ipv een Kala?
Ik heb van de week de goedkope harley benton binnen gekregen, verwacht daar niet teveel van.
Leuk ding voor heel weinig, maar kan zeker niet op tegen de duurdere u-bass. Laat wat te wensen over.
Failure is always an option.
Gebruikersavatar
eppie
Berichten: 203
Lid geworden op: 17 nov 2010, 15:12

Re: Gold Tone Micro Bass 25” FL

Bericht door eppie »

Ik koos voor de Gold Tone omdat ik hem net even wat prettiger aan vond voelen dan de Kala en hij is wat meer in tune!
Ik heb er inmiddels een setje silverback snaren op zitten wat het instrument naar mijn gevoel nog meer tot zijn recht laat komen.
Die rubberen snaren vond ik wel erg leuk maar geven heel veel bijgeluiden als je versterkt speelt, het basje is fretloos en nu met nieuwe snaren plakt het niet meer zo.
Ik ben er nog steeds heel erg blij mee, koste wel wat ja....
Plaats reactie