In de video zie je de Romeinse bas, maar op de opname heb ik het Werkpaard5 gebruikt.
Dit is de tweede video van mijn Americana-bandje. Het nummer is geschreven door Alan Dean, de zanger.
De video is net als de eerste video gefilmd door Jean Pauwels, een ex-collega.
Bandwerk ook op Feestboek, rockband De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Ik zou er nog niet mee over straat durven, maar deze bas staat mr Paul gewoon erg goed!
Ben benieuwd naar de sound, want op Bospop was ik onder de imdruk van de Ric. Daar heeft deze toch de hardware van? Is t goed gekomen?
En een compliment ook voor de fotograaf, en deze mannen waar het plezier afloopt!
Gisteren Triggerfinger op de MIA's zien spelen: Ruben is blijkbaar wel heel blij met zijn roze git**rtje.
Bandwerk ook op Feestboek, rockband De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Die pickups zijn volgens mijbij Rickysounds in Engeland te bestellen. Misschien kan je ook naar de pickups van joe barden kijken. Dat zijn rickpickups opgebouwd als humbuckers in plaats van singlecoils maar wel met ongeveer dezelfde klank!
Sef/Saf heeft een adresje uit Amerika waar je ze kunt bestellen, maar dan mag je ze niet naar Europa sturen. Dat zou je dan wel evt met een omweg kunnen doen.