Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
ThaRoadWarrior
Berichten: 540
Lid geworden op: 25 jul 2008, 14:31

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door ThaRoadWarrior »

Het verbaast mij telkens als ik B-Stock artikelen in de verkoop zie met een prijs die hoger ligt dan de normale nieuwprijs bij sommige concurrenten.
Ik heb daar laatst een vraag over gesteld via de mail, maar kreeg een onduidelijk relaas over het feit dat ze de pricing niet konden aanpassen en dat e.e.a. komt door het uitgebreide service-pakket wat Bax biedt....
My band: Black Stone Roses
Gear: FenderBird, FrankenP, Epiphone JCS, Rumble500v3
Gebruikersavatar
koen van soelen
Berichten: 1463
Lid geworden op: 08 jun 2011, 21:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door koen van soelen »

Haha, 'uitgebreide service' en 'prijzen niet aan kunnen passen' in één zin, mijn bullshit-detector rinkelt!
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door JohnBoy »

Het is inderdaad prachtig. Eerst zet je een heel megabedrijf op gebaseerd op de allerlaagste prijzen, zoadat de concurrentie uitsterft. Als je dan in de problemen komt beroep je je op je fantastische service.
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

Merkte net (nooit goed gelezen maar ja) dat de opgebouwde baxcoins na 12 maanden komen te vervallen.
Had net wat besteld en ik had inmiddels wel wat opgebouwd, maar nooit een reward geclaimd omdat ik juist wat door wilde sparen voor iets leuks. Voor ik weer een hoop kwijtraak meteen maar wat geclaimd waar ik altijd wel wat aan heb. Koste me nu dan wel verzendkosten welke ik anders niet zou hebben gehad, maar dat woog wel op tegen de prijs van het geclaimde.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18699
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Pedullist »

Wist niet eens dat het bestond. Zal eens kijken wat ik ermee kan.
Gebruikersavatar
jorren
moderator
Berichten: 2632
Lid geworden op: 20 jan 2015, 19:48

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door jorren »

Maandag snaren besteld die gewoon op voorraad zijn, had ze vandaag nodig ivm akkoorden op 5 snaar(hogeC, zit nu lage B op), niet geleverd dus...
"voor 23:59 besteld, morgen in huis" :evil:
Morris SG bass 30”
Sadowksy Metro Express 5/21 Hybrid
BassAgent schreef: 13 apr 2020, 10:21 Ik zag dat goedkopebassenfetisjist Jorren (bedoel ik niet vervelend trouwens) erop had geboden.
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2898
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Spaghettihout »

phoerd schreef: 08 mei 2019, 20:43 Merkte net (nooit goed gelezen maar ja) dat de opgebouwde baxcoins na 12 maanden komen te vervallen.
Had net wat besteld en ik had inmiddels wel wat opgebouwd, maar nooit een reward geclaimd omdat ik juist wat door wilde sparen voor iets leuks. Voor ik weer een hoop kwijtraak meteen maar wat geclaimd waar ik altijd wel wat aan heb. Koste me nu dan wel verzendkosten welke ik anders niet zou hebben gehad, maar dat woog wel op tegen de prijs van het geclaimde.
Ik heb het even nagekeken en volgens mij is dit nieuw, de eerste jaren heb ik ze gewoon doorgespaard en afgelopen 17 april is pas de eerste keer geweest dat ze waren vervallen voor mij. Dus ik ga er van uit dat ze dat nieuw hebben ingevoerd of zo....
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1932
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door CaptainSlow »

Voorwaarden sparen Baxcoins

Je kunt alleen Baxcoins sparen als je lid bent van de Bax Music Club. Wil je weten hoe je jezelf aanmeldt, kijk dan op https://www.bax-shop.nl/club.
Bij besteding van elke euro bij Bax Music ontvang je 1 Baxcoin. Voorbeeld: koop je een product van € 50, dan ontvang je 50 Baxcoins.
Je ontvangt de Baxcoins 60 dagen na de aankoopdatum en alleen indien de aangekochte producten zijn behouden.
Baxcoins komen 12 maanden na ontvangst van de Baxcoins te vervallen.
Bax Music behoudt zich het recht voor om de voorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen.
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

Spaghettihout schreef: 08 mei 2019, 23:31 Ik heb het even nagekeken en volgens mij is dit nieuw, de eerste jaren heb ik ze gewoon doorgespaard en afgelopen 17 april is pas de eerste keer geweest dat ze waren vervallen voor mij. Dus ik ga er van uit dat ze dat nieuw hebben ingevoerd of zo....
Bij mij 16 maart. Het kan zijn dat de voorwaarden zijn aangepast. Het had dan wel zo netjes geweest als iedereen hier dan van op de hoogte was gebracht.
Wat ook wel iets is, het claimen gaat met een specifieke kortingscode. Dat betekend dat als je gebruik wil maken van een andere kortingsactie dat je niet in dezelfde bestelling een reward kunt claimen omdat je maar 1 kortingscode per bestelling kunt gebruiken.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18699
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Pedullist »

Ik heb net een matje voor mijn subwoofer gekocht ermee. Toch weer mooi meegenomen, en geen enkele moeite voor gedaan.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

Ik heb vandaag de muziekstandaard en microfoonstandaard binnen gekregen van m’n baxcoins.
Ook de vierde qsc k8.2 , erg fijne en veelzijdig inzetbare speakers. Ik ga ze ook eens in m’n studio neerzetten, kijken hoe ze als studiomonitor functioneren tov m’n Mackies.
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1932
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door CaptainSlow »

Het ziet ernaar uit dat bij Thomann het gratis retourneren afgelopen is: ik kreeg bij een retour (30 dagen tevredenheids garantie) een mailtje dat ik zelf terugsturen moest regelen, of voor 15 EUR regelen zij het.

Tot nu toe kwam ik dit bij kleinere webshops wel tegen, de grote jongens was meestal gratis retourneren.
Ben benieuwd of de concurrentie gaat volgen... (musicstore?)
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Gebruikersavatar
bobbelmans
Berichten: 3931
Lid geworden op: 30 mei 2007, 10:27

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door bobbelmans »

Milieutechnisch misschien wel beter.
Als dat er voor zorgt dat men iets beter na denkt eer iets te bestellen onder het mom 'is het niks stuur ik het gewoon terug'. Want zo bleven die busjes heen en weer rijden.
face down in the dirt
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

Zolang het terugsturen niet is vanwege een defect of beschadiging vind ik dat ze best wat mogen rekenen hiervoor.
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2828
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Sjtevel 1984 »

Is inderdaad niks nieuws. Zolang het niet iets is wat onder de garantie valt, betaal je gewoon de verzendkosten. Een aantal jaar geleden ook al gehad.
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Plaats reactie