Het Grote Centrale Voorsteltopic

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door tjoepatjoep »

Welkom alhier, Stijn!
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26246
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Hans58 »

Welkom!
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4274
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Brinkmeister »

Hoi!
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Pogo
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2019, 17:25

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Pogo »

Hallo allemaal, na een tijdje wat mee gelezen te hebben zal ik me ook maar ff voorstellen.
Roep al 12/13 jaar dat als ik niet meer kan en/of wil sporten ik basgitaar ga leren spelen. Aangezien ik sporten alleen maar meer ben gaan doen en ik toch geen zin had om tot m'n 70ste te wachten en dan spijt te krijgen dat ik er niet eerder mee begonnen ben in januari een bas gekocht. Eerst wat gelezen hier en daar en wat rondgekeken totdat ik een Ibanez sr800 uit '93 tegen kwam in een schitterende kleur groen. Geen verstand van het spul maar een eerlijke verkoper dus tot koop overgegaan.
Eerst zelf wat aan het prullen gegaan maar ik heb in heel m'n leven nog geen instrument bespeeld dus dat ging hem niet worden. Ondertussen een paar baslessen in Breda gehad en het gaat meteen een stuk beter, niet dat ik al hele nummers netjes mee bas maar het geluid is er op vooruit gegaan. Op les een nummer van Doe Maar geoefend en dat is toch echt wel verschrikkelijk lekker. Ben nu met 3 nummer aant prullen, Bella Donna, is dit alles en de laatste x. Als iemand nog een link heeft naar andere Doe Maar tabs hoor ik het graag, op songster vind ik maar 3 songs.
Bij de bas zat trouwens een Kustom 150 versterker, helaas niet meer met de originele bekleding en ik heb onlangs nog een Ibanez 35watt versterkertje erbij gekocht, die kustom ga je niet ff mee slepen zeg maar.
Maar ik ben dus Harald / Pogo, 45jaar en eindelijk wijs geworden!!
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2897
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Spaghettihout »

Welkom allemaal, wordt druk op de ouwe zakken meeting!
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Hagen »

Welkom !
Veel plezier hier op het forum.
Gebruikersavatar
www1702
Berichten: 1427
Lid geworden op: 29 dec 2018, 12:06

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door www1702 »

Aloha, Willy hier.
48jr, 2kids, 1vrouw, 2honden. Woon in het zuiden.
Vroeger veel bas gespeeld, 2 cd's opgenomen met band, nu verzot op oude hardware en die opknappen.
Leuk forum hier!!
Bijlagen
IMG_5852.jpg
IMG_5851.jpg
IMG_5857.jpg
Laatst gewijzigd door www1702 op 10 mei 2019, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
A shim a day keeps the fret buzz away... Proud Hondo owner... :koffie: This is the Way, oh no, this is the P... Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze...
Gebruikersavatar
www1702
Berichten: 1427
Lid geworden op: 29 dec 2018, 12:06

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door www1702 »

Nog wat foto's.
Bijlagen
IMG_4001.jpg
IMG_4007.jpg
PenultimateFullSizeRender.jpg
A shim a day keeps the fret buzz away... Proud Hondo owner... :koffie: This is the Way, oh no, this is the P... Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze...
Gebruikersavatar
BassKees
Rots in de branding
Berichten: 7896
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:57

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door BassKees »

Welkom Willy!
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26246
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Hans58 »

Welkom!
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Haico

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Haico »

Welkom hier!

Ik tel 10 stemapparaten. Dat MOET een record zijn. Jij ben zeker en vast nóóit ontstemd! :D ;)
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26246
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Hans58 »

Zolang ze de boel niet overstemmen.... :wink:
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
www1702
Berichten: 1427
Lid geworden op: 29 dec 2018, 12:06

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door www1702 »

Haha, idd ontstemmen lukt maar niet.
Maar de korgs waren te goedkoop of simpel defect. Als ik te weinig ruimte krijg gaat er wat in de verkoop.
Volgens de vrouw is het al vol, ik vind nog ruimte genoeg.....
A shim a day keeps the fret buzz away... Proud Hondo owner... :koffie: This is the Way, oh no, this is the P... Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze...
Gebruikersavatar
Piratelogic
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2019, 18:48

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Piratelogic »

Hoi hoi,

De naam is Chris Camphuisen, ben een Indo uit 1964, vader van 3 zonen, woonachtig te Diemen en een beetje te dik omdat ik graag kook en het dan ook allemaal op wil eten. Heb een hele lieve vrouw die niet van grote boxen houdt maar gelukkig wel van goed geluid 8) Professioneel naast reparatie & revisie vooral bezig met ontwikkeling en nieuwbouw van motional feedback / servo systemen. Mijn allereerste eigen produkt is de Little/One, een mfb boxje van 17x17x24 cm dat middels een servo loop recht speelt vanaf 30hz en inmiddels goed ontvangen is door hifi.nl.


Ik ben hier aangeland omdat ik als puber ooit een tijdje bas gespeeld heb en met de gedachte speel om die hobby weer op te pakken na een bezoekje aan Bax Shop hier in Amsterdam. Het idee is om daarvoor een klein kastje te ontwikkelen om thuis op te kunnen oefenen en hoop daarvoor hier inspiratie op te kunnen doen.
Chris Camphuisen
mfb does to the ear what a pretty face does to the eye
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2897
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Spaghettihout »

Welkom Chris!
Plaats reactie