Door de tekeningen in het hout die schuin lopen, geeft dit een vertekend beeld en lijkt het dat de brug schuin staat, dit is niet zo.
Ik heb de bas hier bij mij en deze staat recht.
Mvg
Kritzguitars
Dat van die nerf snap ik, maar op de foto in de eerste post staat de brug vrij duidelijk schuin ten opzichte van de snaren, ten opzichte van de horizontale lijn in de slagplaat, en ten opzichte van het element. Maar ik begrijp dat een foto ook kan vertekenen, en dat het perspectief van de foto ook iets kan doen met je beeldvorming.
Beste,
De Originele slagplaat was er eentje met een houtmotief, op vraag van de klant, had deze graag een witte slagplaat erop gehad. Deze slagplaat hebben we dan ook uitgefreesd en naar de klant verzonden.
Dat van die nerf snap ik, maar op de foto in de eerste post staat de brug vrij duidelijk schuin ten opzichte van de snaren, ten opzichte van de horizontale lijn in de slagplaat, en ten opzichte van het element. Maar ik begrijp dat een foto ook kan vertekenen, en dat het perspectief van de foto ook iets kan doen met je beeldvorming.
Beste,
Sorry, ik dacht dat het over een andere bas ging.
Ivm de bas op de foto in de eerste post:
De Originele slagplaat was er eentje met een houtmotief, op vraag van de klant, had deze graag een witte slagplaat erop gehad. Deze slagplaat hebben we dan ook uitgefreesd en naar de klant verzonden.
Eerlijkheid gebiedt te vermelden dat de brug bij mijn eerste wel degelijk scheef stond gemonteerd. Ik heb het gemeten t.o.v. de elementen. Ik heb de gaten gevuld en nieuwe voorgeboord en de brug opnieuw geplaatst. Nu is hij recht.
Een review van de Kritz Customshop volgt snel hier. Morgen ga ik hem in de band gebruiken zodat ik een goed beeld heb.