Ik heb sinds kort een Source Audio Intelligent Filter en dat ding is te gek.
echter ik wil makkelijker kunnen switchen tussen de diverse sounds.
dat kan door je telefoon aan te sluiten op het filter en dan een andere pre-set te kiezen, maar dan is live niet echt handig. Dan ben je aangewezen op MIDI.
de keuze daarin is reuze, maar heb geen idee wat voor footswitch daar voor voldoende is.
Ik wil nl verschillende pre-sets kunnen schakelen binnen de Intelligent Filter en wil nog een tweede Source audio op aan sluiten (Aftershock) en en los expressiepedaal om de ‘Q’van het effect te beïnvloeden, maar ik heb geen idee waar te beginnen en wat ik dan minimaal nodig heb.
wie heeft hier ervaring mee?
Wat voor midi Switch heb ik nodig?
Wat voor midi Switch heb ik nodig?
Fender
MusicMan
Mesa Boogie
MusicMan
Mesa Boogie
Re: Wat voor midi Switch heb ik nodig?
"MIDI-compatibel via Source Audio Neuro Hub"
Die zul je dus moeten kopen. Daarna kan je er een midi footswitch o.i.d. voor kopen en daar zijn er vele van in allerlei soorten en maten.
Die zul je dus moeten kopen. Daarna kan je er een midi footswitch o.i.d. voor kopen en daar zijn er vele van in allerlei soorten en maten.
Re: Wat voor midi Switch heb ik nodig?
Tja, dan streeft het voor mij het doel al weer voorbij. een simpel pedaal die live eenvoudig te gebruiken is.
moet je ong €250 extra uitgeven om het live te laten werken. dan gaat het weer retour.
Edit: mag dus een slotje op dit onderwerp
moet je ong €250 extra uitgeven om het live te laten werken. dan gaat het weer retour.

Edit: mag dus een slotje op dit onderwerp

Fender
MusicMan
Mesa Boogie
MusicMan
Mesa Boogie