Ik heb een Rumble 15 gehad bij mijn begin bas
Ik heb nu een Rumble 40 om thuis te oeffenen en met de band in kleine ruimtes.
Ik heb ook een Rumble 100 v3 die gebruik ik bij kleinere optredes en een Rumble 800 stage als we buiten of in grotere ruimtes moeten spelen.
Kort om ik ben wel blij met mijn Fender Rumble's
Fender Rumble of Ampeg Rocketbass?
Re: Fender Rumble of Ampeg Rocketbass?
Fender American Ultra J Bass Aged Natural RW
Fender American Ultra P/J Bass Aged Natural RW
Sterling by Music Man StingRay Ray5 Black
Sire Marcus Miller V5-4 Alder Natural
(Speelt in country en jaren 60/70, bandje)
Fender American Ultra P/J Bass Aged Natural RW
Sterling by Music Man StingRay Ray5 Black
Sire Marcus Miller V5-4 Alder Natural
(Speelt in country en jaren 60/70, bandje)
Da's allemaal goed nieuws, bedankt!
Ik speel wel eens op een Fender Rumble 15 of 25 in een heel licht bandje. Persoonlijk komt ie net mee en klinkt ie als een blikken doosje. Thuis zocht ik destijds een oefenversterker en heb ik de Fender LT25 tegenover de Orange Crush Bass 25 gezet en toen vond ik de Orange vele malen beter klinken, vooral met koptelefoon door de ingebouwde Cabsim.
Ow dan moet ik misschien toch eerst eens ergens gaan luisteren... toen ik indertijd mijn Rumble 15 had vond ik 'em inderdaad wel enkel echt "volwassen" klinken toen ik van mijn dunne rounds naar een (echt wel dik en vet klinkend) setje Tru Bass black nylons was overgeschakeld en gezien ik op dit moment op 30-90-rounds aan het pielen ben is voorzichtigheid geboden... Bedankt voor de input!
Ow dan moet ik misschien toch eerst eens ergens gaan luisteren en vergelijken... toen ik indertijd mijn Rumble 15 had vond ik 'em inderdaad wel enkel echt "volwassen" klinken toen ik van mijn dunne rounds naar een (echt wel dik en vet klinkend) setje Tru Bass black nylons was overgeschakeld en gezien ik op dit moment op 30-90-rounds aan het pielen ben is voorzichtigheid geboden... Bedankt voor de input!