j-retro
- QPumaLocoQ
- weet niet wat-ie wil
En het nou jammer dat die nou net niet in een Fender highway 1 past...
Of er zijn batterijen in omloop die platter zijn als een Duracell?
Ik heb gewoon een klap met een hamer op de batterij gegeven en toen paste die wel...
Basje is nu lekker voor de sessies, gewoon lekker onder het spelen een beetje met de toonregeling pielen.
Maar voor een mooi geluid gaat er toch niks boven een goed stuk hout en goede elementen, en de rest natuurlijk...

Of er zijn batterijen in omloop die platter zijn als een Duracell?
Ik heb gewoon een klap met een hamer op de batterij gegeven en toen paste die wel...

Basje is nu lekker voor de sessies, gewoon lekker onder het spelen een beetje met de toonregeling pielen.
Maar voor een mooi geluid gaat er toch niks boven een goed stuk hout en goede elementen, en de rest natuurlijk...

- QPumaLocoQ
- weet niet wat-ie wil
Nou nieuwe elementjes hoeft nu nog even niet, ik heb nu zat knopjes om aan te draaien... 
Maar ik ga morgen wel even een halsje over schroeven (maple) kijken hoe dat klinkt (slap)... beetje meet attack denk ik.
Maar op het brug elementje klinkt helemaal fantasties.... mooie warme knor en nog perfect te regelen ook.

Maar ik ga morgen wel even een halsje over schroeven (maple) kijken hoe dat klinkt (slap)... beetje meet attack denk ik.

Maar op het brug elementje klinkt helemaal fantasties.... mooie warme knor en nog perfect te regelen ook.

Laatst gewijzigd door UWV op 23 mar 2010, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- QPumaLocoQ
- weet niet wat-ie wil
Re: j-retro
Hoi Hans van Bree, Alkmaar
Weet jij toevallig het mobiele nummer van Patrick of misschien iemand anders in de forum?
Hij heeft mijn bas gebouwd en heb een mankementje er aan.
Nu wilde ik hem contacten maar kan zijn mobiele nummer nergens meer vinden.
Groetjes,
Weet jij toevallig het mobiele nummer van Patrick of misschien iemand anders in de forum?
Hij heeft mijn bas gebouwd en heb een mankementje er aan.
Nu wilde ik hem contacten maar kan zijn mobiele nummer nergens meer vinden.
Groetjes,