TK Amps (Ampeg / Portaflex kloon / Peavey Deuce / Allsound)

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.

- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK).
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in één advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Plaats reactie
Bernardduur
peetOhm

TK Amps (Ampeg / Portaflex kloon / Peavey Deuce / Allsound)

Bericht door Bernardduur »

Omdat ik mijn werkkamer moet opruimen omdat er een logeerbed in moet kunnen verkoop ik een deel van mijn amps.

- Ampeg SVT-150H. Prachtige amp uit de Ampeg stal in de jaren 90. 150W, solid state maar met een oversturing om U tegen te zeggen (of niet te gebruiken :)). Een door mij veel meegenomen backup amp, maar nu dus niet meer in gebruik. BGF prijs: VERKOCHT

- RC Amplificatore RC54; een Italiaanse amp uit de jaren 50 en intern vergelijkbaar met de Ampeg SB12. Ook vergelijkbare buizen zoals de eerste Ampegs: 6SL7's. Dichter bij een soortgelijk geluid kom je niet zonder veel geld neer te leggen voor een 'echte'. 2x 6L6 maar met maar 25W output. Amp is compleet geserviced, buizen zijn getest en goed bevonden met 2x nieuwe eindbuizen en goede BIAS. Gewoon, een pareltje. Staat ook op Marktplaats
https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2009729304
Prijs? Geen idee.... 100 - 150 euro?

- Allsound 15"cab met bas reflex en AlNiCo 15" speaker. Mn de prachtige AlNiCo speaker maakt van deze cab echt een juweeltje. Gewoon net wat meer directheid en pit dan de (standaard) ferrieten speakers. Kom ze niet vaak tegen. Mag voor een zacht prijsje weg / staat in de weg :)
https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2009729304

- Peavey Deuce; gemarket als een gitaaramp maar intern gewoon een bassamp! Doet het fantastisch op bas en de EQ frequenties zijn eigenlijk in de orde van een bassamp (Fender Bassman deed hetzelfde)! Ik heb zelf zijn grote broer (Peavey Mace) al jaren en gebruik deze als mn main amp! De Mace is 150W bij 6x 6L6, de Deuce is 100W bij 4x 6L6. Nieuwe buizen zitten erin, goed gebiased en gerecapped. Is een combo maar de speakers kunnen aardig wat 'abuse' aan.
Richtprijs: rond de 200 euro

Alle amps kunnen op locatie in Losser geprobeerd worden onder het genot van een kopje koffie; helaas geen bank meer (want die is weg) maar ik denk dat het bed ook wel dienst kan doen als een soort bank :):):D
No more LOUD music!!

Mijn knutsel - stagram
Plaats reactie