Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.
- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende. - Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK).
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in één advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.
Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.
www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
ter overname voor iemand die er lekker muziek mee gaat maken . Hier liggen ze te lang ongebruikt en dat vind ik zonde.
twee effecten van boss
bass flanger BF-2b
dynamic wah AW-3
Ik vond met enig zoeken op marktplaats dat voor de bass flanger 100 euro netjes is om te vragen, maar doe me vooral een voorstel
en voor de dynamic wah 80 euro, en ook weer: feel free to make me an offer.
Bijlagen
poging tot het zichtbaar maken van meer dan 3 fotos. kinda failed. maar message me vooral!
effecten.JPG (41.17 KiB) 283 keer bekeken
“It’s difficult to believe in yourself because the idea of self is an artificial construction. You are, in fact, part of the glorious oneness of the universe. Everything beautiful in the world is within you.” — Russell Brand