Lastig, de BE4 is makkelijk de beste 4 snarige moderne jazz die ik ooit heb gehad. Maar, ik heb al behoorlijk wat 4 snarige jazz bassen en nog niet genoeg 5 snarige bassen.
Dus te ruil (liever niet te koop) mijn Mayones BE4 Exotic tegen een 5 snarige bas (klein beetje bijbetalen beide kanten op geen issue).
Mayones BE 4 Exotic 2009
Mensuur 34,25”
Aguilar DCB Jazz pickups
Sadowsky 2 band preamp active/passive
Curved Amazakoe body
Bolt-on
Ebben toets
24 frets
19mm spacing, 20” radius (plat dus)
5 ply Mahonie/Maple toets, grafieten rods voor extra stabiliteit
Zwarte hardware, incl detuner
Gewicht is 4.3 kg, maar goed gebalanceerd
De BE4 heeft een hele snelle neck, die niet Ibanez dun is. Dus ook voor grotere handen nog comfortabel. Hij heeft wat gebruikssporen maar is in goede staat, zonder grote krassen/butsen of deuken.
Het liefst zou ik hem ruilen tegen een Mayones BE5 Exotic, maar de spoeling is dan wel erg dun. Dus, ik zou iedere 5 snarige moderne 5 met een goede B snaar, en een moderne toon in overweging nemen. We komen er bij wederzijdse interesse vast uit.
Meer foto’s kan ik mailen.
Te Ruil: Mayones BE4 Exotic
Forumregels
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.
- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK).
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in één advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.
Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.
www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
We zouden graag zien dat je om een aantal zaken denkt in dit subforum. Nieuwe regels staan bovenaan dik gedrukt, maar ze zijn allemaal even belangrijk natuurlijk.
- Alleen een link naar een verkoopwebsite en/of summiere informatie is niet voldoende.
- Begin de titel van je advertentie met een voorvoegsel (FEELER, GZ, TK/TR, TR, Aangeboden, TK).
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in één advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming' bijv.).
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.
Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met Arjen.
www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.
Te Ruil: Mayones BE4 Exotic
Gear? Maakt niet echt uit, want een goede toon komt toch uit je vingers.....