aux ingang

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
LageToon

aux ingang

Bericht door LageToon »

Hoi, is er een mogelijkheid om een externe muziekdrager aan te sluiten op een bass head die geen aparte aux ingang heeft?

Uiteraard liefst de meest goedkope optie om dit te bewerkstelligen :wink:

De keuze wordt toch echt een stuk groter met alleen een wens voor headphone aansluiting...

cheers
Unlord

Re: aux ingang

Bericht door Unlord »

Ja, je kunt gewoon een audiosignaal door de instrumentingang van je amp jagen. Of een mixertje waar je je bas én een aux signaal op hebt staan. Is niet helemaal zoals het bedoeld is natuurlijk, dus wel oppassen met je signaalsterkte. Alternatief is dan je het aux signaal gewoon door een aparte hifi of bluetooth speaker duwt die je bovenop je amp zet. Althans, zo doe ik het tegenwoordig.
LageToon

Bericht door LageToon »

Unlord schreef: 26 aug 2023, 10:32 Ja, je kunt gewoon een audiosignaal door de instrumentingang van je amp jagen. Of een mixertje waar je je bas én een aux signaal op hebt staan. Is niet helemaal zoals het bedoeld is natuurlijk, dus wel oppassen met je signaalsterkte. Alternatief is dan je het aux signaal gewoon door een aparte hifi of bluetooth speaker duwt die je bovenop je amp zet. Althans, zo doe ik het tegenwoordig.
:shock: "bleutooth speaker bovenop amp zetten"..... Daar had ik dus serieus dus nog niet aan gedacht, opgelost!!! denk dus weer te moeilijk, hahaha!
Unlord

Bericht door Unlord »

:mrgreen:

Enjoy!
Plaats reactie