Rieno schreef: ↑14 aug 2021, 22:00
Maar als je een goed werkende 2000 hebt, ben je dan met die nieuwe print voorzien van een degelijke versterker?
Dan heb je een werkende versterker , die NIET degelijk gebouwd is.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ik sta nog steeds een beetje in dubio over wat ik nou met dat ding ( wat hier alweer een poosje staat ) zal doen.
Van één kant bekeken is het best wel zonde om 'm te slopen ,...van de andere kant bekeken , is het maar de vraag of een reparatie + upgrade zich laat betalen bij een verkoop op MP.
Het zgn. rooster-negatief en de stuurroosters zullen op een bep. manier geïsoleerd van de print moeten worden om de boel stabiel te houden.
Op zo'n manier is , denk ik , de originele print nog wel te gebruiken.
De elco's van de T-sectie moeten dan ook eigenlijk naar de buitenkant , boven op het chassis geplaatst worden ,....maar dat is door die specifieke constructie/bouw niet zo heel makkelijk te verwezenlijken.

(....en áls er al plaats voor te vinden is ,....dan wordt 't i.i.g. weer een kwestie van : ....in het chassis boren , vijlen en poppen

)
.....ik denk 'r nog maar effe over na......
Het enigste positieve aan dat klereding is , dat de heren gitaristen 'm in de regel best wel goed vinden klinken . ( zolang 'ie goed functioneert dan . )