Zit te twijfelen tussen de warwick bc10, bc20 of bc40.
Verschillen zitten in het aantal watts en grote van de speaker; bc10 en bc20 hebben een 8inch speaker en respectievelijk 10 en 20 watt. De bc40 heeft een 10inch speaker en 40watt.
Beste voor thuis gebruik? Heb zelf het idee dat de 10inch toch wel het prettigst is voor thuis en het aantal watts maakt voor thuisgebruik niet zo uit. Ideeën hierover?
3x warwick
- evertalbers
Re: 3x warwick
Bij 8 inch heb ik vaak de neiging om dichter bij de speaker te gaan zitten waardoor het volume nog iets omlaag gaat - buren blij. Maar 10 klinkt wel wat vetter ja.
Je zou kunnen meenemen in je overwegingen of je soms een kleine thuisjam zal hebben, daarvoor zijn de grootste 2 opties natuurlijk beter.
Gisteren de bc10 en bc40 geprobeerd. Van deze amps zou ik voor de bc40 gaan, vind het geluid echt wel een groot verschil. Zou het aan de tweeter en grotere speaker liggen
De bc20 wil ik komende week ook nog proberen, benieuwd of dit een groot verschil is met de bc40, wordt vervolgd...

De bc20 wil ik komende week ook nog proberen, benieuwd of dit een groot verschil is met de bc40, wordt vervolgd...
De bc20 geprobeerd, de bc40 heeft echt meer “body” (is dat het juiste woord?) zeker ook op lagere volumes. Keuze is gemaakt