berth schreef: ↑28 aug 2023, 18:10
Yep. Beste dat ik ooit gehoord heb. Toch overweeg ik nog steeds ze weg te doen omdat ik ze nooit gebruik. Ik zit niet in een band, en speel meestal onversterkt thuis...... Maar iedere keer dat ik ze weer aanzet omdat ik ze weg wil doen denk ik: toch maar niet wegdoen....
Zo herkenbaar. wil daarom de M6 Carbine ook niet echt weg doen. gebruik deze niet heel vaak, maar als ik die wel mee neem naar gigs...pfoeh wat een sound
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
They're all active if they're electric basses.The only difference is where the first stage of active electronics is, a few inches away in a cavity of the body or at the end of a 20 foot cable in what's called either the preamp or the amp. -Rick Turner-
Valt mee, de D210 is een oudje en voorloper van de XLT en XST series. De XLT heeft die mooie mid-low bump waardoor hij erg 'warm' klinkt maar daardoor kwetsbare speakers heeft. De XST is het neutrale, vrijwel onverwoestbare monster dat waanzinnig hard kan en strak blijft.
♪Marleaux JB-5 DiMarzio's♫ Hotwire Funky 77 5str♪Fender US Jazz '83 EMG's ♫Fender Dimension Deluxe V ♪Eden D410XST D210XLT♫EBS 112 Neo ♪Trace Elliot V-Type Preamp♫Crown XTi1000♪MarkBass F1
27KG voor zo'n grote kast is inderdaad niet veel.
En verder deel ik het sentiment hierboven
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Ik heb hem ook! En inderdaad is-ie niet licht. Maar, daar is de sound dan ook naar.
Mijn ervaring met licht spul is dat je gewoon "ballen" inlevert.
Zelfs mijn PJB stuff is - afgezet tegen het formaat - zwaar.
En, 2x 12" geil cabinet hoor!
Alleen niet het idee dat ie voor weinagh weg zal gaan.
They're all active if they're electric basses.The only difference is where the first stage of active electronics is, a few inches away in a cavity of the body or at the end of a 20 foot cable in what's called either the preamp or the amp. -Rick Turner-
Dat klopt !
Je moet er wel rekening mee houden dat het apparaat maar goed is voor zo'n 40 Watt RMS aan vermogen .
Een goede efficiënte luidsprekerbox is wel nodig ( voor band-toepassing )