Als je met vrienden lekker wilt ouwehoeren ga dan naar een kroeg en ga niet de boel verpesten door de hele avond te beppen.
Ik was gisteren in de andere zaal bij Amigo the Devil en daar was het volume bescheiden en goed
+1ElcoHeijmans schreef: ↑16 jun 2023, 08:47 Enig nadeel van laag volume is het geouwehoer van iedereen![]()
Als je met vrienden lekker wilt ouwehoeren ga dan naar een kroeg en ga niet de boel verpesten door de hele avond te beppen.
Eens. Dat noemen ze de Hollandse Ziekte geloof ik. Uitermate ergerlijkElcoHeijmans schreef: ↑16 jun 2023, 08:47 Enig nadeel van laag volume is het geouwehoer van iedereen![]()
Ik wou deze week gaan in St Niklaas samen met een goede vriend maar het vooruitzicht om in een warme zaal te gaan staan of zitten was niet echt zo leuk..
Er zijn normen, maar inderdaad vooral gericht op overlast voor omwonenden. Misschien inmiddels ook voor het publiek, maar ik vind eigenlijk al jaren dat bij elk optreden dat het geluid te hard staat.Hans58 schreef: ↑16 jun 2023, 10:31
En @padawatje: of er normen zijn weet ik niet. Lokaal wel, op basis van vergunningen. Hier in Apeldoorn zijn er gedurende de zomermaanden altijd optredens in een muziektent in 1 van de parken. Heel leuk, van Shantykoor tot metalbands. Daar moet men zich ivm de vergunning wel aan normen houden voor de omwonenden. Alleen liep er ooit bij ons optreden heel zenuwachtig een wat oudere vrijwilliger pal naast het muziektentpodium achter onze drumner met een dB-meter, waar hij dat beter op wat meer afstand bij de omliggende huizen had kunnen doen
Overigens gaat het altijd goed en is er nooit gezeur.
Dat, en dan morgen zelf erheen met mijn zoon.
Oh kak, dus ze hebben al een bassistCaptainSlow schreef: ↑19 jun 2023, 00:51 DeWolff in Deventer, zaterdagavond 17 juni
Wow.
Op de binnenplaats van het Burgerweeshuis, geweldige plek.
Ze hadden in de middag al gespeeld op "een dorpsfestival in Limburg"![]()
En dan nog 's avonds gewoon volle bak geven. Anderhalf uur lang.
De nieuwe nummers, en ook nog flink losgaan op oudere nummers.
Ik schijn dus weer de hele avond met een grote grijns op mijn gezicht gestaan te hebben.
Man, wat zijn ze toch goed.
En Levi op bas, da's echt een dikke aanwinst. Die speelde lekker zeg.
Geen toeters erbij, was wel jammer, maar dat had ik ze na het eerste nummer alweer vergeven.
En die zangeressen. Die stuiteren vanaf tel 1 op het podium. Sjezus, wat een wijven.![]()
Ik was wel een beetje afgeleid door hun ehh..... mooie stemmen.![]()
20230617_213440.jpg
20230617_223300.jpg
20230617_223718.jpg
Ga ik in december heen! Staan ze in een leuke zaal in Drachten.
Gisteren even gezien op nsj. Erg lekker! Maar na 10 minuten de tent uit gezweet.. damn, wat was het daar HEET!!