Da's inderdaad gaaf, de new wave van gitaarvirtuozen.
They're all active if they're electric basses.The only difference is where the first stage of active electronics is, a few inches away in a cavity of the body or at the end of a 20 foot cable in what's called either the preamp or the amp. -Rick Turner-
20 november naar Melanie Martinez. Niet echt iets waar ik nou echt zo ongelooflijk graag heen zou willen, hoewel ik de muziek nog wel aardig te pruimen vind. Maar dochterlief had het er al een paar jaar over dat ze haar zo graag eens in het echie zou willen zien optreden. Dus ik ga lekker samen met mijn puber naar een of zangeressie kijken waar ze helemaal idolaat van is!
Gelukkig houdt ze ook van goeie muziek: de kans dat we samen nog eens gespot worden op een concert van System of a Down is redelijk groot.
Leuk hoor! Ik ben ooit met mijn dochter en een vriendinnetje (toendertijd 2e klas Havo dacht ik, dus zo'n 20 jaar geleden) naar Di-Rect geweest. Alle bakvisjes/brugwuppen stonden aan het podium gekluisterd en de ouders ter hoogte van de achterwand van het honk waar ze speelden, ergens in Kampen. Ik vond het stiekem wel retegoed. Paar jaar geleden ben ik samen met haar hier in het theater op herhaling gegaan. Was reuze gezellig en echt waanzinnig goed.
Hans
"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng
"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk