naar welk concert ga jij?
Re: naar welk concert ga jij?
Jajaja, dat absoluut
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
Bandje: https://www.facebook.com/pages/Peyote-M ... 9105623020
Werk: https://www.tekstenfotografie.nl
Bandje: https://www.facebook.com/pages/Peyote-M ... 9105623020
Werk: https://www.tekstenfotografie.nl
Ik heb ooit eens een interview met Arjen gedaan, samen met mijn vrouw. Zal deze week eens kijken of ik de mixcloud link kan vinden.
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.
Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
- CaptainSlow
- CaptainTitanium
Ik moet vanavond mee naar Kraak en Smaak in de Effenaar. 

strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel
De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Lullig voor je 
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.
Zojuist in de voorverkoop twee kaartjes voor Idles gehaald , 8 maart in de AFAS Live 

"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Volgende week dinsdag Sisters of Mercy in Paradiso 
Fender Precision Players lefty
Maruszczyk Elwood 4 p lefty
Markbass LM 250 Black line
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Work short - play longscale
Mooi hout behoeft geen kleurlak - en zeker geen slagplaat
Maya- Ibanez SRX350 -Hoffner Shorty -G+L L2000
Mooi hout behoeft geen kleurlak - en zeker geen slagplaat
Maya- Ibanez SRX350 -Hoffner Shorty -G+L L2000
- Peachabell
Vanavond naar New Order, het is ruim 41 jaar geleden dat ik ze voor het laatst zag.
Gaaf!! Voor mij ook zo lang geleden. In de Meervaart nogPeachabell schreef: ↑23 sep 2023, 09:49 Vanavond naar New Order, het is ruim 41 jaar geleden dat ik ze voor het laatst zag.
Fender Precision Players lefty
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
- Peachabell
In 1982 heb ik ze in Vredenburg gezien.

Gisterenavond speelden ze een set van ongeveer 2 uur. Heel wat langer dan de 45 minuten in Vredenburg toen.
Ook een aantal Joy Division nummers. De foto is tijdens 'Ceremony' genomen.
De techniek is sinds die tijd ook nogal verbeterd, wat blijkt uit de lichtshow, geprojecteerde video en animaties.

Gisterenavond speelden ze een set van ongeveer 2 uur. Heel wat langer dan de 45 minuten in Vredenburg toen.
Ook een aantal Joy Division nummers. De foto is tijdens 'Ceremony' genomen.
De techniek is sinds die tijd ook nogal verbeterd, wat blijkt uit de lichtshow, geprojecteerde video en animaties.