Feedback op richtlijnen
Feedback op richtlijnen
Dit is een opzetje dat ik gemaakt heb omdat ik merk dat er een hoop mensen zijn die nieuw zijn met het forum-concept (en nee, dit is niet alleen naar aanleiding van het topic laatst!).
Graag wat feedback erop, zodat ik het kan aanvullen/veranderen.
EDIT: dit hoorde dus onder het andere onderwerp.
Graag wat feedback erop, zodat ik het kan aanvullen/veranderen.
EDIT: dit hoorde dus onder het andere onderwerp.
Laatst gewijzigd door Niels op 25 mei 2005, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
+1 
Afgezien van dat de meeste vaste bezoekers van dit forum (ik sta op nr 2 momenteel!
) is dit een goede bespreking voor mensen die net nieuw zijn en uberhaupt niet gewend zijn om te posten op een forum. Voorzie idd hoe een ander je zinnetje op kan vatten en 'ter voorkoming van' ff een smiley erachter of pas je taalgebruik aan. De opmerking over spelling vind ik meer dan Bull's Eye!
Stel je voor:
Blabla... gewoon een post en je ziet eronder staan:
LUL.
Of...
LUL.
Scheelt al veel toch? Weinig op aan te merken trouwens, netjes dit.

Afgezien van dat de meeste vaste bezoekers van dit forum (ik sta op nr 2 momenteel!

Stel je voor:
Blabla... gewoon een post en je ziet eronder staan:
LUL.
Of...
LUL.

Scheelt al veel toch? Weinig op aan te merken trouwens, netjes dit.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.
Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Re: Richtlijnen voor het plaatsen van berichten [CONCEPT]
Niels schreef:(in dit stuk zal ook ongetwijfeld een aantal spelfouten zitten)

Nee verder echt prima hoor, goed bezig.

Equalizer, let eens op je hoofdletters?Equalizer schreef:Niels schreef:(in dit stuk zal ook ongetwijfeld een aantal spelfouten zitten)doe ik het toch, sorry

(Nu mag het nog Niels?)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.
Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
En zelfs in dit topic krijg je het voor elkaar om offtopic te gaanDe Teng schreef:Equalizer, let eens op je hoofdletters?Equalizer schreef:doe ik het toch, sorry
(Nu mag het nog Niels?)

Ontopic: Ik ben het er helemaal mee eens Niels! Keep up the good work!

Laatst gewijzigd door Surferboy op 25 mei 2005, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)
Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410
Korg G5
Nobels ODRB
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)
Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410
Korg G5
Nobels ODRB
Flauw he.Niels schreef:Er is een aantal algemeen aanvaarde regels

Goed werk, Niels. Complimenten.
Ik neem aan dat dit iig ook in het basgitaren subforum komt? Misschien wel handig om het ook in elk sub-forum te plaatsen. En als we dan toch bezig zijn
: ook even iets duidelijkere ondertitels bij de subfora? Met name wat bij basgitaren of overige hoort is nog weleens wat verwarrend (basgitaren dus iets minder algemeen maken is mijn suggestie).

Ik als nieuwkomer vond het erg verhelderend om te lezen. Toppie!
https://www.lynnslineup.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/lynnslineup" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/lynnslineup" onclick="window.open(this.href);return false;