Welke basgear heb je het laatst weggedaan.

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Joey

Re: Welke basgear heb je het laatst weggedaan.

Bericht door Joey »

Status Eclipse Artist, eentje met een houten hals.

Een enorme platte hals, bijna identiek aan mijn Bogart. En dat vind ik toch niet zo fijn als je lang achter elkaar speelt.
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
wombatboter

Bericht door wombatboter »

Ik heb uiteindelijk mijn tweesnarige bas verkocht..nog een hele tijd bijgehouden als eerbetoon aan wijlen Bas maar dat bleek toch wat zinloos want ik speelde er niet op en het werd een zeldzaam gehanteerde gimmick.
Ik had ergens een filmpje gepost en iemand was daardoor gecharmeerd en wou de bas kopen...ik heb niet geaarzeld en ik heb mijn aankoopprijs ook quasi terug.
Ik heb de koper genoeg op de hoogte gesteld van de "nadelen" van zo'n bas en dat je er snel op uitgekeken bent op muzikaal gebied maar hij wou toch verder gaan met de aankoop..
De bas vertrekt naar Griekenland...Ik heb ergens een voorgevoel dat er nog wat "feedback" zal komen na aankomst maar ik hoop van niet.
Sommige mensen denken immers vaak dat ze dan gaan klinken zoals in het filmpje maar dat is niet altijd het geval want de aanslag en de positie van je hand doen echt veel.
what fools these mortals be
Pedullist
palingsoundpurist

Bericht door Pedullist »

Ik vond die bas best ontregelend. Octaafsprongen, die doorgaans vrij makkelijk zijn, zijn ineens heel veel werk. :-) Daarnaast kan ik me wat verwarring herinneren over waar ik mijn duim moest plaatsen.
Plaats reactie