Het linkshandige topic...te koop en zo
Re: Het linkshandige topic...te koop en zo
Zeker, echt fantastische instrumenten!
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Best redelijk, maar niet zo lang geleden kocht je nog Duitse Corvettes voor dat geld. Zo'n 15 jaar geleden kostte een nieuwe Duitse passieve Corvette Standard €650. Achteraf een goede investering 
Edit: Misschien iets verduidelijken. In de huidige markt is deze prijs niet zo gek. Warwick heeft deze Koreaanse Pro Serie slim gebruikt om de tweede Rockbass-serie in te luiden en enorm snelle prijsstijgingen voor de Duitse modellen mogelijk te maken. Waar de eerste Rockbass-serie (met de eendelige brug en carolena body in uitsluitend glossy lakkleuren) begon op zo'n €200 voor een Streamer Standard met één pickup begint de huidige Rockbass-serie bij ongeveer €750 voor de simpelste Streamer of Fortress.

Edit: Misschien iets verduidelijken. In de huidige markt is deze prijs niet zo gek. Warwick heeft deze Koreaanse Pro Serie slim gebruikt om de tweede Rockbass-serie in te luiden en enorm snelle prijsstijgingen voor de Duitse modellen mogelijk te maken. Waar de eerste Rockbass-serie (met de eendelige brug en carolena body in uitsluitend glossy lakkleuren) begon op zo'n €200 voor een Streamer Standard met één pickup begint de huidige Rockbass-serie bij ongeveer €750 voor de simpelste Streamer of Fortress.
Zou hij heel anders klinken dan mijn corvette Rockbass? Die heeft actieve elementen.
Fender Precision Players lefty
Maruszczyk Elwood 4 p lefty
Markbass LM 250 Black line
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Deze ook, denk ik. Ik zie een stacked pot, dus hij heeft in ieder geval een preamp met een 2-bands EQ. Ik kan niet goed zien of het logo op de pickups goud- of zilverkleurig is, maar het lijkt goud. Zilver is passief, goud is actief. Op de passieve pickups staan meestal ook de woorden "dynamic correction".
Die staat er al maanden op, en is niet verkocht ondanks de relatief lage vraagprijs. Ik vertrouw de advertentie daarom niet helemaal. Er staat bij dat hij 3 weken online is sinds de laatste plaatsing of verlenging, maar in totaal is het al veel langer, zie dit screenshot van de Lefty Bassists United WhatsAppgroep waar de advertentie in februari al besproken is:
Misschien vinden mensen het toch niet interessant genoeg voor die prijs (lefty sales blijven een niche markt) of wil hij alleen afhalen.
Genoeg positieve redenen.
Genoeg positieve redenen.
Mooie Warwick Streamer LX4. Begonnen op €900, inmiddels al gezakt tot €750. Dat kan nog wel iets scherper
https://link.marktplaats.nl/m1869004938
Machtige bassen, ik ben nog steeds helemaal weg van de mijne. Krijgt nu wat minder speeltijd omdat het nieuwtje nog niet van mijn Atelier Z shortscale af is, maar ik denk dat het nog steeds mijn favoriete viersnaar is.

Machtige bassen, ik ben nog steeds helemaal weg van de mijne. Krijgt nu wat minder speeltijd omdat het nieuwtje nog niet van mijn Atelier Z shortscale af is, maar ik denk dat het nog steeds mijn favoriete viersnaar is.
Hoe zwaar is deze bas?
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Ik schat de mijne op zo'n 4-4,5 kg, maar heb hem nooit gewogen dus durf het niet precies te zeggen. Geen lichtgewicht, maar ook niet heel zwaar.
Gestripte Ibanez MC924 (gelukkig om het serienummer heen geschuurd, en het logo is ook grotendeels gespaard)
Zit inmiddels op 680, wat een hele nette prijs is voor zo'n bas!LeftyJ schreef: ↑12 aug 2022, 23:48 Mooie Warwick Streamer LX4. Begonnen op €900, inmiddels al gezakt tot €750. Dat kan nog wel iets scherper![]()
Squier Precision bass special
https://link.marktplaats.nl/m1885653720
Zijn vraagprijs is 150
Ik heb 125 geboden . Kijken of hij hem daarvoor wilt verkopen
Ernst
https://link.marktplaats.nl/m1885653720
Zijn vraagprijs is 150
Ik heb 125 geboden . Kijken of hij hem daarvoor wilt verkopen
Ernst
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Yamaha BB1200 voor serieus geld (te veel, vooral als je in overweging neemt dat hij gemodificeerd is - want die brugpickup hoort daar niet bij dit model), maar vind maar eens een tweede!