Het is wel netjes gedaan,... toch?LeftyJ schreef: ↑16 nov 2022, 12:06 Yamaha BB1200 voor serieus geld (te veel, vooral als je in overweging neemt dat hij gemodificeerd is - want die brugpickup hoort daar niet bij dit model), maar vind maar eens een tweede!![]()
Het linkshandige topic...te koop en zo
- Bertjefred
Re: Het linkshandige topic...te koop en zo
Ibanez Mikro GSRM20 op Marktplaats. 28.6" supershortscale. Erg verleidelijk gooi- en smijtbasje voor de lol of voor alternatieve stemmingen.
Ibanez SR600 body met alle hardware en (Bartolini-licensed) elektronica. Leuk voor de doe-het-zelvert, als je aan een passende hals kunt komen. Zal wellicht niet meevallen.
Ibanez SR600 body met alle hardware en (Bartolini-licensed) elektronica. Leuk voor de doe-het-zelvert, als je aan een passende hals kunt komen. Zal wellicht niet meevallen.
Fender Precision Players lefty
Maruszczyk Elwood 4 p lefty
Markbass LM 250 Black line
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Zeldzame 21-frets 1971 Rickenbacker 4001. Je moet er wel serieus voor in de buidel tasten:
https://www.gumtree.com/p/guitar-instru ... 1451847665
https://www.gumtree.com/p/guitar-instru ... 1451847665
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Cool ding, heeft eerder te koop gestaan en toen werd er behoorlijk de hoofdprijs voor gevraagd. Deze verkoper zit wel vaker wat aan de hoge kant, in het verleden bood ie onder andere wel eens wat toffe Italia basjes aan - beplakt met stickers en voor meer dan een nieuwe.
Ik zie wel een paar designkeuzes waar ik me enorm over op kan vreten

- de afdekplaat van de elektronica die nét overlapt met dat birdseye maple. Aargh! Waarom niet stoppen waar dat hout begint?
- waarom überhaupt dat birdseye maple, terwijl dat nergens anders in de bas terugkomt? Ik had liever gewoon alles in mahonie gezien;
- die metalen slagplaat die wat onregelmatig is van vorm, en gedeukt

Verder van voren een erg smaakvol ding. Goeie vorm van de kop, met een duidelijke verwijzing naar het origineel en toch met een eigen smoel. En ik ben best benieuwd naar die Q-tuner pickups!
Cool ding, met leuke upgrade (de pickups). Maar ik gruwel er altijd van als mensen de Jazz brugkap combineren met een Precision pickup cover

Ik vind die brugkap sowieso een onding. Zonde van de extra gaten, en superonhandig.
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Dat Galveston was wel enigszins cheapie merk volgens mij, goeie kans dat ie nieuw niet veel meer kostte.
Maar goed, op die toets kun je nog eens tapas serveren.
Maar goed, op die toets kun je nog eens tapas serveren.

They're all active if they're electric basses.The only difference is where the first stage of active electronics is, a few inches away in a cavity of the body or at the end of a 20 foot cable in what's called either the preamp or the amp. -Rick Turner-
Mooie Ibanez RS924, met ongeveer even oude Ibanez versterker. Bijzonder mooi setje, als gewicht geen rol speelt
Ibanez Roadster Bass links plus versterker
https://link.marktplaats.nl/m1970348562

Ibanez Roadster Bass links plus versterker
https://link.marktplaats.nl/m1970348562
Exact net als mijn eerste echte bas! Ik was toen 16

Was perfecte bas, alleen heul zwaar idd!
Was perfecte bas, alleen heul zwaar idd!
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
Wat een mooi ding, nog steeds te koop, verkoper heeft na een week nog geen voldoende bod ontvangen..?