Het linkshandige topic...te koop en zo

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
LeftyJ
De GVR

Re: Het linkshandige topic...te koop en zo

Bericht door LeftyJ »

Ik heb geen contact gezocht met de verkoper, maar vermoed dat ie een behoorlijke vraagprijs hanteert.
Het zijn geweldige bassen, ik heb er jaren één gehad en hoewel ik er niet heel veel op speelde vond ik hem echt fantastisch. Loodzwaar, en de hals is behoorlijk dik (en ook breed bij de topkam), maar alles klopt. Het is een lekker lompe, felle '70s Precision mét een lekker heet brugelement erbij en een fors klankbereik. Ze klinken heerlijk snappy, en zelfs met oude snaren (ik heb er jaren hetzelfde setje goedkope Warwick Red Label 040-095 op gehad) bleef de klank fantastisch. Ik heb de mijne alleen verkocht omdat ik noodgedwongen een andere auto moest kopen en geld nodig had, anders had ie zeker nog in mijn rek gestaan. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb hem ook geen moment gemist. Ik ben wel weer meer viersnarig gaan spelen, maar pak vooral mijn Warwick Streamer LX en mijn Atelier Z Baby Z (beste aankoop in jaren!).
ejp

Bericht door ejp »

Pracht bas!! Vanaf 900 eu

https://link.marktplaats.nl/m1985913944
Fender Precision Players lefty
Maruszczyk Elwood 4 p lefty
Markbass LM 250 Black line
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
HansK

Bericht door HansK »

Als die echt in perfecte staat is, dan is dit idd een prachtig exemplaar in het karige linkshandige aanbod.
ejp

Bericht door ejp »

Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
ejp

Bericht door ejp »

Ik heb reeds contact met de man
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
ejp

Bericht door ejp »

Bas opgehaald. SRX300. Actief
90 eu! Nieuwstaat. Alleen verse snaren opleggen
Mooie reserve bas!!
Laatst gewijzigd door ejp op 16 jul 2023, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Box TCE BG250-115
Hartke HD15
Hartke TX600
pepe1001

Bericht door pepe1001 »

Ik zit dondersweinig hier, te weinig achter de pc en veels te druk. Ik heb twee linkshandige Burns bassen gescoord, ‘62 en ‘64 en ben daar erg druk mee om ze goed aan de praat te krijgen lees herstelwerkzaamheden.

Daarbij een fretloze G&L body gekocht en mede door Henk Blitzz is dit project gestart. Wat een mengelmoes is van een afval-hals uit Schiedam. Verders alles G&L en er komt geluid uit. Heb er nog ergens een probleem mee aangaande de epoxiehars. Het deel “G” veranderd dan van George naar Gier, geen logo oid, wilde wat experimenteren en is deels gelukt, nog nooit een noot fredloos gedaan, het voelt goed aan. Ik las dat Jeroen ook al schreef, speel weer veel 4 snaar. Ja klopt. Idem.
Een Jack Cassidy erbij gehaald, da’s momenteel het beste wat me overkomen is. Elke week.
Bijlagen
D3FFB13F-B322-4C2A-905F-C5D89938876D.jpeg
D3FFB13F-B322-4C2A-905F-C5D89938876D.jpeg (1.91 MiB) 576 keer bekeken
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
LeftyJ
De GVR

Bericht door LeftyJ »

Netjes geprijsde Ibanez RS924 Roadster uit 1981 op Marktplaats, helaas zonder de originele Sure Grip knoppen. Maar veel gekker: waar is de originele maple toets gebleven?

Linkshandige vintage Ibanez Roadster (G 823413)
https://link.marktplaats.nl/m1994194738
jorren
moderator

Bericht door jorren »

Hey, dat is een oude handelsmaat van mij.
Zaterdag heeft ‘ie de bas mee op de markt op De Dam in Middelburg en zondag en maandag op het grote marktplein.

Hij gaat vandaag zijn luthier laten bekijken hoe het zit met de toets
Ibanez EHB1005SMS
BassAgent schreef: 13 apr 2020, 10:21 Ik zag dat goedkopebassenfetisjist Jorren (bedoel ik niet vervelend trouwens) erop had geboden.
Joey

Bericht door Joey »

"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
LeftyJ
De GVR

Bericht door LeftyJ »

Cool, ik heb de verkoper een berichtje gestuurd. Lijkt me een RB850? De advertentie is al drie keer opgeslagen, dus ik ben vast niet de eerste meer, maar ik vind het een poging waard.
Joey

Bericht door Joey »

Dat is een RB850 inderdaad, eentje van na 1986 toen ze begonnen met de LO-Z pickups.
De eerste bouwjaren hadden van die mooie grote humbuckers :)
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
deevit

Bericht door deevit »

Mijn eerste bas, als het een rechtse was geweest had ik hem opgehaald (weet ik ook eens hoe 'jullie' je voelen). :)
LeftyJ
De GVR

Bericht door LeftyJ »

Hij staat inmiddels gereserveerd, maar ik was het niet. Oh well! Toch bedankt voor de tip :)

Edit: ik had eerst even naar mijn berichten in Marktplaats moeten kijken, en niet alleen naar mijn mailbox. Hij is wel degelijk gereserveerd voor mij :lol:
Plaats reactie