Wat is je nieuwste bass gear? #2
Wat is je nieuwste bass gear? #2
Om de één of andere reden is het originele topic eventjes onbereikbaar. Daarom is er nu topic #2 om toch nog met een gerust hart spullen te kunnen kopen. Mocht Niels de oude versie weer tot leven kunnen wekken dan worden ze wel samengevoegd.
- Hannesstinkt
Fuck ik heb niks nieuws! wat moet ik nu 

Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell.
Persoonlijk gepraat
- Hvitekrist
Drie van deze, om even on topic te komen

De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.
Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Nice!
En bij mij de oude Ibanez van Joey (met ook de oude foto van Joey):

Met nog steeds de vintage-look snaren erop
maar wat een beest!!! Het is misschien geen JV P/J, maar de pret is er niet minder om. Directe klik en eindelijk een chunky maple hals in huis. 
EDIT: Oh, en dikke 500k CTS-pots die maar net in de cavity pasten van mij Jazzje. Met één groot nadeel: nu wil ik ook de elementen vervangen. En de hals. En uiteindelijk de body.
En bij mij de oude Ibanez van Joey (met ook de oude foto van Joey):

Met nog steeds de vintage-look snaren erop

EDIT: Oh, en dikke 500k CTS-pots die maar net in de cavity pasten van mij Jazzje. Met één groot nadeel: nu wil ik ook de elementen vervangen. En de hals. En uiteindelijk de body.
Het is makkelijker als je denkt.
Dus je begint met een Jazz, en eindigt met totaal iets anders aan het einde van de rit? Cool!MaartenV schreef:Nice!

Gefeliciteerd met de Ibanez, ziet er mooi uit!
Your corporate villainy should not extend so far as to ignore the existence of serif fonts.
Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
De politiek van het huwelijk, of ook wel: salamistrategie... (Look it up!) En thanks, opeens heb ik roadworn mojo. Tenminste, zolang ik die bas om mijn nek heb hangen... Hij is niet voor mensen die hechten aan strak, netjes en glimmend, zeg maar.Maarten_E schreef:Dus je begint met een Jazz, en eindigt met totaal iets anders aan het einde van de rit? Cool!![]()
Gefeliciteerd met de Ibanez, ziet er mooi uit!

Het is makkelijker als je denkt.
- VanderVeen
Volgens mij heb ik hem toch wel een keer of drie te koop gezet hier, zonder al te veel reacties...
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gefeliciteerd met "mijn oude" Ibanez Roadstar!
Allen maar verkocht omdat ik er twee had. Van de andere zie je nog een klein stukje op de foto en die gaat nooit meer weg.
Bizar goede bassen met een waanzinnige output. Ook m'n Roadstar 630 heeft een zelfde p-element; Kan weinig ander element aan tippen!
Allen maar verkocht omdat ik er twee had. Van de andere zie je nog een klein stukje op de foto en die gaat nooit meer weg.
Bizar goede bassen met een waanzinnige output. Ook m'n Roadstar 630 heeft een zelfde p-element; Kan weinig ander element aan tippen!